Bebis050810 skrev 2010-08-16 16:41:56 följande:
Jag mår oxå kasst idag precis som dig Annizsj.
Vet inte vad det är för svacka jag är i...... men mår bra gör jag inte!! är trött, less på allt! och alla!! folk tror att man orkar hur mkt som helst, ringer o tjatar om det ena efter det andra, jag orkar inte!! kan inte räcka till för alla!! det e omöjligt, även om man är kvinna!
Vill bara låsa in mig på ett hotell med full service, god mat, skön säng och bara "va"!
Orkar inte mer nu....... saknar egentid, har inte haft barnvakt sen i februari, då över natten. Ingen ställer upp!!
har varit själv utan barn i max 1 timme sen feb. då borde jag väl få va trött, eller.......?
åh!
Känner som dig. Fast ena stunden känner jag mig glad. T ex på jobbet då pratar jag glatt om det stunadande bröllopet. Men nu så har det bara blivit galet. Såg verkligen fram emot bröllopet. Nu börjar jag även bli stressad över en massa annat. Det är inte det att han inte tar ansvar, för det gör han verkligen. De älskar verkligen sin pappa. Men han har dagar, fler än mig t ex då han bara liksom inte pallar det. Är jag hemma så är jag någon sorts projektledare. ELler vad man nu ska säga?
Vi har nog slagit er. Vi träffades, förlovade oss efter fem mån. Fick barn efter drygt 1 år. KOmmer få tre barn på 3 ½ år. Då har vi varit ihop i knappt 5 år. Ibland är vi bara för lika, tror att det kan vara ett minus. Men sen har vi det så bra också. Just nu är jag bara trött på att aldrig ha någon tid själv. Göra ngt roligt...rå om mig själv..... De enda som ger mig lite tid är hans förä
ldrar.de är suoer! Men de tar sällan dem en kväll. jag vet att vi skulle behöva göra ngt ihop en kväll också..