Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

jag vill bara sjunka genom jorden. Allt är piss just nu. Det där bröllopet vill jag ställa in. Det går inte att leva med den här "mannen". Är så less på detta. Det var bra när vi var ifrån varandra mkt och jobbade. Men nu vet jag inte vad som har tagit åt honom? Han är så satans ego och skulle aldrig sätta mig i första hand......unna mig ngt. Lögner att han har en överraskning händer aldrig. 
    Nu skulle jag egentligen sitta och plugga, MEN det går inte nu för varför skulle jag få lite egen tid till det? Dessutom har jag tappat all koncentration!  Önskar att jag vore rik så att jag klarade mig själv. Nu är jag ekonomiskt beroende av honom.....
    FAn, trodde allt var bra, men nej.....det är piss....
    Förlåt...var bara tvungen att skriva av mig. KOmmer säkert ångra mig och ta tillbaka allt imorgon......

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj
    Bebis050810 skrev 2010-08-16 16:41:56 följande:
    Jag mår oxå kasst idag precis som dig Annizsj.
    Vet inte vad det är för svacka jag är i...... men mår bra gör jag inte!! är trött, less på allt! och alla!! folk tror att man orkar hur mkt som helst, ringer o tjatar om det ena efter det andra, jag orkar inte!! kan inte räcka till för alla!! det e omöjligt, även om man är kvinna!
    Vill bara låsa in mig på ett hotell med full service, god mat, skön säng och bara "va"!
    Orkar inte mer nu....... saknar egentid, har inte haft barnvakt sen i februari, då över natten. Ingen ställer upp!!
    har varit själv utan barn i max 1 timme sen feb. då borde jag väl få va trött, eller.......?

åh!
    Känner som dig. Fast ena stunden känner jag mig glad. T ex på jobbet då pratar jag glatt om det stunadande bröllopet. Men nu så har det bara blivit galet. Såg verkligen fram emot bröllopet. Nu börjar jag även bli stressad över en massa annat. Det är inte det att han inte tar ansvar, för det gör han verkligen. De älskar verkligen sin pappa. Men han har dagar, fler än mig t ex då han bara liksom inte pallar det. Är jag hemma så är jag någon sorts projektledare. ELler vad man nu ska säga?
    Vi har nog slagit er. Vi träffades, förlovade oss efter fem mån. Fick barn efter drygt 1 år. KOmmer få tre barn på 3 ½ år. Då har vi varit ihop i knappt 5 år. Ibland är vi bara för lika, tror att det kan vara ett minus. Men sen har vi det så bra också. Just nu är jag bara trött på att aldrig ha någon tid själv. Göra ngt roligt...rå om mig själv..... De enda som ger mig lite tid är hans föräldrar.de är suoer! Men de tar sällan dem en kväll. jag vet att vi skulle behöva göra ngt ihop en kväll också..
  • Annizsj

Trulsa- jo så kanske det är. Det är väldigt mkt just nu och jag har en förmåga att stressa upp mig då. Det blir förhoppningsvis bra snart igen. Nej har inga vänner utan barn som kan ta dem. Farmor o farfar står fe väldigt nära o de är fantastiska med dem. Utan dem hade jag log legat på spåret nu. Men man kan inte begära allt ifrån dem. Sen har vi aldrig ett öre kvar till nöjen. Snart får bi lön+CSN men det ska gå till bröllop plus när bebisen kommer. Kommer tyvärr få 180kr/ dagen första halvåret. Helt sjukt men fk är rätt sjuka.

• Annizsj

Bebis- alla föräldrar behöver tid för sug själva. Vi blir sp mkt bättre mammor då., det borde ju männen förstå. Jag vet bara inte vad det är som gör att det sällan blir så? Sambon har sin träning. Ibland är han borta länge, ibland skyndar han sig. Blir väl en tre ggr i veckan. Det blir ganska många egentimmar. Jag ställer upp på detta då jag vet att han mår sånmkt bättre och blir en bättre man/ pappa då. Jag tränade jättemkt innan jag fick barn, men har inte haft varken ork eller lust sen. Skulle vara kul art göra ngt annat än jobba, storhandla eller gå i skolan. När han var f- ledig ( massa gnäll hela vintern, men himla bra att hAn var f-ledig så länge) menade han att min egna tid var i skolan.. Hum... En annan sak som gör mig ledsen just nu är att flera vänner till mig inte kommer på bröllopet. Medan hAns gamla vänner kommer. Ibland undrar jag om jag har några vänner kvar? Kan iaf räkna dem påmmin högra hand. En gång i tiden var jag en riktigt social, snygg, vältränad, rolig tjej med massor av vänner i bekantskaper. Är det såhär livet ska vara när man är småbarnsmamma på drygt 30????

• Annizsj

Bevalon- hon borde inte få jobba med människor. Usch! du fp nye äta nnsn glukosbel. Det tycker jag var jobbigt kör jag väntade pojkarna; för jag mådde så illa de två grav. BEhövde aldrig ta med mig egen citron, de hade sånt på de mvc jag var på. Oroa dig inte! Men jag hade ringt min ord bm o berättat om bemötandet! Williams mamma- grattis till lillebror! Det år perfekt med tvÅ pojkar. De kommer ha så roligt när bebisen blir lite äldre. Hör hemma är det till at hålla koll hela tiden. Viggo får ta endel stryk! Många bulor o blåmärken. Men oftast handlaR det om att milo inte får ha några av sina leksaker för sig själv. Men dE skrattar också mkt ihop i m är väldigt Överbeskyddande o omtänksam. Det skiljer ju nästan exakt 2 år mellan dem.

• Annizsj

Bevalon- hon var säkert inte långt ifrån pensionen herregud, amma fixar du o du har tid att lära dig. Mig hade hon väl hatat? Fick hålla i min din i några SEK innan de bar iväg med honom för intensivvård. Sedan tog det 6 h innan jag fick träffa honom igen. Amningen kom igång relativt fort även om han sondmatades mkt den första tiden. Har bara ett råd ang amning (sån hysteri kring detta m amning), ta det lugnt, stressa inte fram att det ska bli bra. Det kan ta lite tid...

• Annizsj

Bebis- beklagar verkligen! Cancern är så elak och det kan gå så fort. Hoppas att du har någon att prata med idag. Kanske du ska åka hem till din mamma? Tända ljus på graven?

• Annizsj

Hej alla!
    Har inte varit inne så mkt de senaste dagarna. ALlt är iaf bra här nu. Vå båda är så stressade över bröllopet plus ekonomin. Men vi pratade om det igår. Vill faktiskt bara att bröllopet ska vara över nu.....

Pop-- Skönt att inskolningen går så bra. Dagis är toppen, iaf om man hamnar på rätt dagis. Vi är inne på tredje inskolningen med vår lille. Vi har lite snabbare inskolning på bara en vecka då vi båda ska börja plugga nästan vecka (heltid). Idag fick Viggo vara själv de två h han skulle vara där. Det gick hur bra som helst. Han är deras lilla charmtroll nu hihi! Ingen kommer sätta sig på honom, han är riktigt tuff. SÅ olik sin bror! Det som är så skönt är att han har sin storebror så nära då dagiset är litet och de är mest tillsammans hela tiden.

bevalon-- tråkigt att glukosen inte gick så bra. Men nu vet du iaf att de måste hålla extra koll på dig. Klart du ska byta bm!!!! Stå på dig!

taniko---- KOm just på att även jag gick in i v.27 idag Va fort det går nu! Efter v.30 är man ju snart i mål! Min första son kom ju redan i v.31+2 så det känn som om man fixar allt efter v.30 . Men för tidigt vill jag aldrig ha igen!!!!!!

• Annizsj

Jag fixar inte att titta på bb på femman. Gillar den mörka barnmorskan, när man får se de nyfödda o när de skrattar runt omkring. Men när de har ont o så, fy fan! Längtar inte efter den smärtan igen! Känner att det inte var längesedan sen sist och jag minns verkligen den smärtan!

• Annizsj

Taniko- tycker din mage ser helt normal ut för den veckan. Min är nog lika stor. En granne frågade om vi skulle ha Barn igen nu i vår va? Öhhhh va? Nä i nov svarade jag!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2