Annizsj skrev 2010-11-23 11:53:35 följande:
Nä, vi är inte vana vid att vänta såhär så visst är det frustrerande. Sen vet man ju att det inte längre handlar om en evighet. Egentligen borde man hålla sig borta ifrån FL och hitta på saker. Men inte lätt när man knappt sover om nätterna. Idag fick iaf pojkarna gå till dagis trots lite snor, men pigga! Så vad har jag gjort? Vilat gå suttit på fejjan typ.....
Ingen lust att bege mig ut i snön å hämta på dagis snart. Alla dessa kläder som ska på, en ohjälpsam 3-åring, jhan är som gele i kroppen....
Önskar att jag hade kraft att göra saker, men den existerar inte längre..... Förkyld är man också....deppigt värre detta
Bebis...först tiden finns det ju inga rutiner för barnet. Och maten är ständigt i fokus. Du ska se att det snart bilir bättre. Är dina större barn på dagis så du kan vila?
Ja dom är på dagis må, tis, tor 9-14 så då kan jag passa på att vila, slappa och bara "va".
Lyckades faktiskt sova nästan en timme idag på fm, trött som en bäver! men ändå har jag så svårt att somna!
Igår kväll var jag sååå trött men jag kunde iaf inte somna förren efter kl. 3. man är trött men ändå pigg på nåt konstigt vis!
Ja första tiden är tuff och särskilt då man har 2 barn sen innan! men det ordnar väl till sig. sen är det ju så trist väder med!!! regn o rusk och mörkt mörkt så det blir man ju less på....
Skriver de flesta på fejjan nu eller??