• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Jojo 85
    Annizsj skrev 2010-11-24 21:14:30 följande:
    Har hållt mig härifrån länge nu. Känns som om man ha gett upp hoppet, tvivlar på om vi någonsin ska föda ? Känns så långt borta nu., dagarna går men nada! Hatar när folk frågar, vill inte prata med någon Depp depp
    Förstår verkligen det måste kännas som övertid på övertid eftersom du fått 2 barn tidigt.. jag tyclerju typ jag går på övertid nu eftsom idag är den dag då J kom (38+6).. men här verkar det inte hända nåt. Lite flimmer för ögonen idag o ont  benen.. huvudet har som tur är inte känts så mycket..  Kan bebisarna bara inte ta o komma nu.. så vi alla kan vara glada o inte gå o vänta i ha ont..
    Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Annizsj

Tack tjejer för stödet!!! Man hoppas ju varje kväll när man går och lägger sig att man ska vakna av att de sättet igång, men istället lever bebis rövare in magen. Den ligger verkligen i startläge men sen förstår den inte vad den måste göra!? Ska nog tröstäta lite sen lägga mig ...

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • josefinene
    Annizsj skrev 2010-11-24 21:14:30 följande:
    Har hållt mig härifrån länge nu. Känns som om man ha gett upp hoppet, tvivlar på om vi någonsin ska föda ? Känns så långt borta nu., dagarna går men nada! Hatar när folk frågar, vill inte prata med någon Depp depp
    i feel you
    Men snart.... jag försöker också fokusera på annat. Nu är man ju så tung att man knappt orkar göra nåt ändå. Det är väl typ sova och det blr man ju rådeppig av. Min mage är så stor att jag lovar att vem som helst kan tänka på den största magen de någonsin sett... och min är större!

Ska tlll barnmorskan imorgon och få tid för igångsättning. Förra förlossningen startade samma kväll som jag bokade tid för igångsättning, så jag har mina förväntningar.

Folk frågar hela tiden. Började väl för 1 1/2 vecka sen. Nu orkar jag typ inte hänga på facebook, eller svara i telen för det enda folk frågar är om hon har kommit haha!

Lite plåster på såren kom från min mamma, vars kompis väntade tvillingar andra graviditeten och hon fock gå över 1 vecka. Med TVILLINGAR! Då slutade jag tycka lika synd om mig själv..
  • Belavon

Ja det är många som frågar... Speciellt de jag kommer berätta för först. Försöker verkligen bara att le åt det och inte tänka på när bäbis kommer. Lite svårt ;)

• Annizsj

Oj trodde ingen i världshistorien hade gått över med twins. Min mamma trodde visst att vi hade bf den 28:e, bra koll hon har liksom. Hon vet ju inte hur det känns att passera bf. Syrran kom en mån innan o jag två veckor. Menar du att ni redan får en tid för igångsättning?

• Annizsj

Men va fan ! Nu när man går in på Sin graviditet här på fl så står det bara tidigare graviditet. Vaddå jag är fortf gravid liksom

• Jojo 85
    Annizsj skrev 2010-11-24 22:15:02 följande:
    Men va fan ! Nu när man går in på Sin graviditet här på fl så står det bara tidigare graviditet. Vaddå jag är fortf gravid liksom
    va? vad sjukt.. den borde ju ticka på tills man går in o ändrar.. vad dåligt! Inte direkt uppmuntande heller..
  • Annizsj

Jojo-. Precis! Känns som om jag inte är gravid längre. Skumt då jag inte fött än.... Åh vad ska man göra åt detta?Give me some pain!!!

• Jojo 85
    Annizsj skrev 2010-11-24 22:23:56 följande:
    Jojo-. Precis! Känns som om jag inte är gravid längre. Skumt då jag inte fött än.... Åh vad ska man göra åt detta?Give me some pain!!!
    Ja, då får väl Familjeliv fixa med igångsättning oxå kan man tycka Skrikandes
  • Bebis050810

Håller tummarna för er som väntar på förlossning och bebis!!!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2