• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • sunflower79

åh fy din stackare!! hoppas verkligen du slipper det denna gång!!! är det hormonerna som rusar så pass???

• Rosen
    sunflower79 skrev 2010-11-25 22:55:59 följande:
    åh fy din stackare!! hoppas verkligen du slipper det denna gång!!! är det hormonerna som rusar så pass???
    ja antagligen... de andra gångerna har det blossat upp dagen efter förlossningen så det måste ha med hormonerna att göra.
    visst ser det groteskt ut?
  • Belavon

Rosen - Förstår verkligen att du inte vill ha tillbaka som du hade med mellansonen, håller tummarna. Du får njuta av att amningen funkar nu :)

Sassa - tack för din berättelse. Även om den var kämpigt så var det inspirerande att läsa. Snart får jag också uppleva en. Härliga bilder!

• Annizsj

Jaha då har slemisen gått och har legat med värkar hela natten. Känner en värk långt ner i magen. Vågar faktiskt tro att det blir bebis snart, usch va nervös jag är nu!!!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • MammaDeborah

Annizsj: Spännande!! Lycka till!! :)

• Annizsj

Tack! Har aldrig sett så mkt slemis i hela mitt liv blä!!! Drog på mig mannens kallingar nu haha !

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • MammaDeborah

Fniss!! Mina tre första förlossningar startade så :) med tredje kom det massor av slem och hon föddes några timmar senare

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2