Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

NoahLeah skrev 2010-10-13 12:18:46 följande:
    kanske inte funkar med firefox, får testa med Explorer sen.
    Strax dags att ge sig iväg till mvcbesöket.
    Vet ej om du s¨åg men det är www.edenbaby.se. Skrev fel
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-10-13 12:22:35 följande:
    Nu gick det bättre.
    Va bra
  • frukarlssonn

F´låt, nu känner jag att jag bara irriterar mig på folks kommentarer... men jag bara måste Tungan ute

Jag skrev igår som status på fb: en månad kvar t bf. Då skrev en att skönt snart är det jobbiga över. Jag skrev ja äntligen. Då skriver en som fick sitt andra barn i juli att ja men på¨ett sätt börjar det jobbiga för det är fullt upp med två barn, tro mig o bla bla. Men verkar jag va helt bakom flötet? Jo jag FATTAR det! Jag syftade på att det fysiskt jobbiga är övr!!! Jaaaaa jag fattar att det kommer bli jobbigt med två barn!! Även fast jag bara har ett barn just nu! Suck... Jaja inget o bli riirterad över eg, mena väl inget illa såklart men jag är på ett aggro humör nu känner jag Demon

• frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-10-13 12:25:37 följande:
    Fanns en hel del att välja på där...bästa vore ju att hitta ett ställe där man kan testa de olika märkena.
    Ja det är ju det Obestämd En djungel! Men det bästa vore att fråga ngn "expert". Vet att det finns några här på fl, det va en tjej i junitråden som va bra på sånt. Minns inte va hon hette...
  • frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-13 13:52:28 följande:
    Visst det kanske är jobbigt med 2 barn MEN då kan man iaf röra sig, för jag antar att det var mest det du syftade på
    Ja exakt det jag syftade på
    Party of five skrev 2010-10-13 12:50:47 följande:
    Jag har också en kompis på fb som alltid ska kommentera min status då det gäller mina barn (har ju tre sedan innan). Hon har två små och tar alltid fram hur mycket jobbigare hon har det osv. Jag jämför ju inte mig med andra då jag skriver att min 2-åring t ex haft en orolig natt och jag inte fått sova. Hon kan svara på det att hon får vaka varje natt med sin 1-åring och att jag ska vara glad att jag får sova de flesta nätter. Sådant där. Att det kan vara störande!
    Ja så drygt med ngn som ALLTID ska kommentera... och dessutom att de har de sju resor värre! Suck...
    Maddie72 skrev 2010-10-13 13:52:50 följande:
    JO jag känner igen det där. Det är ju graviditeten som är jobbig och man vill bli som förut. Kunna använda sin kropp, böja sig ner, gå riktigt ja som du säger må bra fysiskt. Att det blir kämpigt med ett barn till förstår man väl som sagt. Men då kan man ju ta det med en kropp man hade innan. Jag längtar till den dagen man kan rya runt som man gjorde innan.
    Ja precis, det är en jäkla skillnad att få tillbaka sin mer normala kropp. Ja de fattar ju de flesta att det blir mer att gör amed två barn än ett barn!
  • frukarlssonn
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-10-13 14:47:12 följande:
    Känns ju som en oerhört onödig kommentar! Hon har säkert de själv jobbigt hemma med sömn och få allt att gå ihop och var bara tvungen att komma med sitt tjocka pekfinger och yttra sig...

*suck* ja de ska finnas sådana människor också...
    Det lsutiga är att hon är flitig med att skriva vilken tur hon har som har barn som är så bra på att sova hela nätter och lätta på alla sätt... men den tanken slog mig med... ja jag vet inte men jag har lite besserwisserkänsla av henne nuförtiden... sen hon fick andra barnet. Har ej upplevt henne så innan, att jag retat mig på hennes kommentarer o så. Kanske jag som ändrat mig de senaste, vet ej.

Nu fick jag iaf en kommentar om att hon minsann vet hur det är at ha foglossning o att hon mådde BÄTTRE efteråt av att ta en liten promenad, men alla är vi olika, skrev hon. Ja de är vi ju då sa jag fär jag mår skit efteråt!! Och under promenaden med för den delen. Har jag vart ute o gått har jag så ont sen så jag knappt kan lyfta på fötterna

Har iaf fått tid t sjukgymnasten imorgon kl ett. Får se va som händer där.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-10-13 18:30:42 följande:
    Ja precis=)

Chanelll- Ååååå såna människor orkar man ju inte bara med. Men roligt och skriva en massa också för och käfta emot lite haha. Jag mår inte bra efter en promenad, utan får mer ont....Hon tror hon vet allt... Men tror innerligt att hon inte haft de så bra som hon säger
    Ja jag blev lite paff när hon skrev att hon mådde BÄTTRE efteråt! Jag har bara hört det motsatta liksom... jaja då fick hon lära sig att alla inte mår bättre! Jag vill ju ut o gå men jag lider verkligen
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-10-13 18:45:27 följande:
    Folk ska ju tycka det e så himla bra när hon skriver så.... Motionen tar vi tag i sen.... Man orkar inte mkt när man e höggravid nu och det e så nästan för alla.... Tror jag iaf
    Ja precis, och grejen 'r ju att just gå gör dödens ont, för att inte tala om hur det känns efteråt!! Suck... ja jag och grannen har bestämt att vi ska ut o gå varje kväll. Ja beroende på väder då

Kicki: men guuud, ja såna människor fattar bara inte! Nä säg bara till henne, hon ska INTE förvänta sig att bli serverad av er, det är isf ni som ska bli serverade!!!
  • frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-13 20:23:01 följande:

Min mage i v 36
    Ååh va fin! Kom på att jag ska ta kort på min mage med Måste hitta kameran bara.

MammaD: Hoppas det löser sig, bor ju tyvärr inte nära heller. Såna lägen skulle man gärna ställa upp!!
  • frukarlssonn

Vecka 36

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2