BF November,2010 DEL 2
så någon färdigknäpp har jag svårt att få till

Alltså egentligen så gillar jag att ha mkt att göra. Då går tiden fortare. Hade blivit galen på att bara gå hemma och vänta. Hade ändå knappt fått vila med tanke på att jag redan har två små barn. De kommer få vara på förskolan mellan 9-13 f rom att jag slutat skolan. Men jag har ju ingen aning om NÄR denna hade tänkt komma. Kanske kommer den nån dag efter bara? Svårt att veta.,... Samtidigt så hade det ju varit asgött att bara slappa hemma själv några veckor innan. Den 6 nov är det jag som börjar fross i ananas
Hjälpte ju sist kan jag tala om.

Och hon va även elak mot en annan pojke där så han började oxå gråta! Annars är det väldigt snälla barn där även fast de är äldre, antingen så leker de med de små eller så låter de bara dom va. Så det känns bra så sätt. De har även babycafé på torsdagar o då har sambon pappadag så ska försöka ta mig dit varje fm. Hoppas på att träffa ngn mammaledig där.
Har en vinteroverall i 56, sen tror jag nästa va i 68 så det är alldels för stort.
Nej fy där har man ju inte vart på evigheter känns det som haha..Jag rakade mig när de va precis på gränsen att jag såg ngt men jag skar mig o de gjorde så ont så jag vågar mig inte på det mer. Sambon har erbjudit sig hjälpa men jag tycker det känns olustigt, vill göra det själv så jag känner med.