kicki08 skrev 2010-10-11 11:11:14 följande:
Höm... har märkt att ni alla skriver att ni ska ha med er blodtypspapprena. Jag har inga sådana papper... dom har min BM hand om och jag tror dom skickar upp alla nödvändiga papper från MVC till förlossningen.
När jag bodde i Alingsås fick jag mina papper på slutet av graviditeten med mig hem. Tror det är likadant nu med.
NJsmamma skrev 2010-10-11 11:25:31 följande:
Ölkorvar, gud så gott:) Ser jättebra ut, tror inte att det är ngt du glömt, jag har iofs skrivit ner trosor och bindor också.. har hört att det är väldigt olika från sjukhus till sjukhus om man får dom där sexiga men dock såå sköna nättrosorna och bindor, men det borde man väl få???
Chanelll: Stackars dig, lider med dig, foglossning är hemskt!!
Jag har beställt mitt hallonbladste från re-fresh, himla snabb leverans, ska väl prova första koppen nu i veckan, går in i vecka 35 imorgon.. dock vet jag inte vad som räknas med mkt sammandragningar? Om man ska sluta ta det å menar jag, jag har ju faktiskt och har haft mkt sammandragningar rätt länge, men ja får väl helt enkelt se om det blir mer bara..
Är hemma med dottern idag, hon har haft feber i helgen.. hon underhåller sig fantastiskt bra själv trots att hon är sjuk och tycker att det är såå skönt och mysigt att vara hemma med mig idag

Idag har jag en rätt bra dag, har sovit himla bra och bara vart uppe för att kissa kanske 3 ggr, det gör jättemkt!
Haha ja ölkorv lät inte fel
Va skönt att hon undehåller sig själv

Kan tänka mig hon tycker det är mysigt o va hemma med mamma
Nä usch väntar bara på att dom ska ringa, får se va de säger på sjukgymnastiken. Ska till öf om en stund efter Olivia sovit klart men sambon får hämta mig. Pallar inte gå fram och tillbaka :-/ Kanske att jag kan gå åt ett håll men inte åt båda och då snackar vi endast om en 13 min gångväg, som för mig nu säkerligen tar en halvtimma. Jäkla tur vi inte har trappor här hemma som vi hade i förra då vi bodde i lgh. Igår va vi i idrottshallen och skulle upp o fika, fy f-n va ont de gjorde att gå i trappor!