Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

MammaDeborah skrev 2010-10-12 19:11:10 följande:
    Jag börjar få olidligt ont i ryggslutet... har haft det sen igår och det kommer och går... Har jag inte ont i ryggen så värker huvudet... Ikväll har jag massor av SD och så in i norden ont i ryggslutet... Ska bli skönt med en varm pool imorgon (vattengympa). Maken roar sig med att montera väggfäste till nya tvn. Jag avundas hans energi... Snart ska barnen i säng, jag skulle nog kunna somna nu jag också.. :-/ Förbannade j-a rygg till att göra ont.. Tyvärr är jag nästan immun mot de flesta vanligare värktabletter pga frekvent användande i perioder. Jag har väldigt jobbig migrän emellanåt  och då  har jag stoppat i mig vad jag har kunnat. Det mesta bottnar i värk i rygg och nacke och jag skulle behöva träffa en bra naprapat eller kiropraktor men det är ju i princip ingen som vill ta i en när man är gravid.. :( Så det får bli när bebis är utanpå istället.

Imorgon kommer mitt hallonbladste. Jag tänker bälja i mig det! Kan det funka så får det gärna göra det. Jag orkar inte vara gravid längre nu...
    Fy för att ha ont alltså Och ja man blir ju tyvärr immun tillslut mot värktabletter. Nog därför alvedon knappt biter på mig. Jag brukar alltid ta iprén (när jag inte är gravid) och det brukar va effektivt.

Haha det väggfästet vi köpte till tv:n va ju så komplicerat att vi fick be han som sålde den t oss att montera upp den Tungan ute Ja de va väl inte så svårt eg men beskrivningen va så dålig o jag tittade också på den o jag fattade verkligen inte hur man skulle sätta upp den! Men tillslut fick vi upp den på väggen med hans hjälp Glad
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-12 19:18:14 följande:
    Chanelll: Nej jag vill helst undvika att bli snittad. Jag vet inte varför men jag gillar inte att bli skuren i .

Rosen: Hoppas verkligen du slipper övertid och att han vill kika ut tidigare
    Ska hålla alla mina tummar och tår!! =)
    Ja okej, ja det är många som känner obehag över just snitt.
  • frukarlssonn

Oj va alla sitter o dricker hallonbladsthé nu! Kanske ni ligger o föder hela bunten om någon vecka

• frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-12 20:11:06 följande:
    Haha nog för att jag lägntar! Men bebis får vänta iaf 2v till  =) Då är jag i v 38
    Ja eg så borde denna stanna två veckor till, då är jag i v38 med Glad Samtidigt som man helst vill ha ut ungen me tanke på att ryggen bara lider nu!
    NoahLeah skrev 2010-10-12 20:12:01 följande:
    Jag ska inte börja dricka än, är bara i vecka 34+2.
    Ok ja just det då ska man vänta Glad
  • frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-12 20:17:07 följande:
    Ja i dag hade jag god lust till att tjura hela dagen lång kan jag talat om!!
     Usch så less jag har varit på att vara gravid i dag... Men jag kan nog stå ut i ca 2v till... Kanske...Flört
    Ja jag har lipat ett antal ggr nu kan jag säga Fy sjutton! Hade de inte vart för foglossningen hade de inte vart så farligt. Men denna skiten är verkligen tärande för psyket. Helst vill jag bara sitta i soffan när jag väl är hemma. Men det är alltid ngt eftersom jag får springa efter dottern. Allt är ju barnsäkert men det är alltid ngt hon hittar o pilla på som hon inte ska pilla på
  • frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-12 20:43:30 följande:
    Hihi barn hittar nog alltid på någe bus oavsett det är barnsäkert eller ej 

Jag har ONT överallt i fingrar benen & har ju såklart foglossning!
    Ska till Mvc i morgon & då ska jag klaga lite! ;)
    Ja du vissa saker går bara inte att ta bort, som sladdar, knappar osv Tungan ute Osså är dom sådär söta när man sägr nej,. Olivia hytter med fingret bara hon hör min bestämda ton för hon VET att hon inte får, osså fortsätter hon hihi Ja dessa barn. Skööönt att sambon är ledig på torsdag.

Usch är du svullen, därför du har ont? Kompisen har tre månader kvar och har svinont men hon är så sjukt svullen i hela kroppen. Hon ska till läkarn imorgon. Klaga på imorgon du, det är det de är till för Flört Jag ska t bm på måndag, då ska det klagas med
  • frukarlssonn

Kram till er, jag inser att jag inte har det värst! Jag har bara foglossning och inte den värsta soretn! Fy för att man ska behöva lida så

• frukarlssonn
    Love3 skrev 2010-10-12 20:54:43 följande:
    Undrar om man kan sätta sig på förlossningen & strejka?!
    NU ska ungen ut!! haha
    Hungerstrejka haha Eller ska man testa färdknäppen igen? Fy sjutton vette f-n hur man skulle klara det Sist tog de tre dar så va Olivia ute, men om de berodde på färdknäppen vet jag inte Flört
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-10-12 20:55:30 följande:
    Ikväll har jag en aktiv bebis. Vet inte va hon grejar med riktigt. Och föda barn nu kan man ju glömma haha....
    Min bökar o har sig varje kväll! Och inatt sparka hon på mina revben! Lustig känsla då Olivia aldrig ngnsin gjorde det o denna har gjort det ngn enstaka gång innan.
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-10-12 20:57:44 följande:
    Tyvärr så tror jag inte att BM kan göra så mkt åt din hand. Jag blev hänvisad till arbetsterapeften idag när jag ringde. De ringde faktiskt upp med en gång...förvånad. En handskena ska tydligen hjälpa, men kanske inte med en gång...suck! Det är bara så jäkla obehagligt och det bli rju bara värre. Inatt gick jag upp och spolade kallt vatten på handen.... Sen vaknade min äldsta son så fick ligga där tills han somnat.....sen drömde jag en mardröm, sen vaknade jag av min yngste son......sen av handen och så har det varit hela natten......
    Nu vill jag bara gråta igen
    Men fy då Det låter extremt tufft med redan två barn, plugg och alla gravidkrämpor på det Jag förstår att du gråter! Jag gråter bara av dehär lilla, de är ju inget mot va du får stå ut med!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2