BF November,2010 DEL 2
MammaDeborah skrev 2010-10-12 19:11:10 följande:
Jag börjar få olidligt ont i ryggslutet... har haft det sen igår och det kommer och går... Har jag inte ont i ryggen så värker huvudet... Ikväll har jag massor av SD och så in i norden ont i ryggslutet... Ska bli skönt med en varm pool imorgon (vattengympa). Maken roar sig med att montera väggfäste till nya tvn. Jag avundas hans energi... Snart ska barnen i säng, jag skulle nog kunna somna nu jag också.. :-/ Förbannade j-a rygg till att göra ont.. Tyvärr är jag nästan immun mot de flesta vanligare värktabletter pga frekvent användande i perioder. Jag har väldigt jobbig migrän emellanåt och då har jag stoppat i mig vad jag har kunnat. Det mesta bottnar i värk i rygg och nacke och jag skulle behöva träffa en bra naprapat eller kiropraktor men det är ju i princip ingen som vill ta i en när man är gravid.. :( Så det får bli när bebis är utanpå istället. Imorgon kommer mitt hallonbladste. Jag tänker bälja i mig det! Kan det funka så får det gärna göra det. Jag orkar inte vara gravid längre nu...
Haha det väggfästet vi köpte till tv:n va ju så komplicerat att vi fick be han som sålde den t oss att montera upp den
Ja de va väl inte så svårt eg men beskrivningen va så dålig o jag tittade också på den o jag fattade verkligen inte hur man skulle sätta upp den! Men tillslut fick vi upp den på väggen med hans hjälp