• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Bisquit
    Rosen skrev 2010-06-03 11:41:13 följande:
    har du varit på ul idag??
    Nej jag var på Ul den 27:e. Härligt att se, hade kunnat ligga där hur länge som helst.
    Hade vilda bejbin i magen, låg inte still en sekund. Tom Bm tyckte den var sprattlig, ha ha.
    Fick tyvärr bara två halv bra bilder eftersom den inte låg still, undra om man får göra om det? *övar att titta på bm med stora puppyeyes*

Va knäppt att det skiljer sig så mycket mellan länen... Tre veckor är ju rätt mycket.
  • PennyJenny
    min lukas skrev 2010-06-03 12:00:44 följande:

Nu har jag varit på ultraljud Solig Det är så mysigt att se det lilla pyret. Enligt ultraljudet nu är bf 30/10 och håll i er det verkar vara en TJEJ!!!!!! Det är så underbart!! Dags att jobba igen

Grattis till flickan
    Rosen skrev 2010-06-03 10:38:25 följande:
    idag e jag halvtid 19+0
    Hm, tänker jag helt fel nu men 20+0 (alltså v21) borde väl vara halvtid eller? Man går ju beräknade 40 fulla veckor (41 om man då ska räkna på FL-vis)? Eller är jag snett på det?
  • Helen C

Kul för er som varit på UL idag..
    Är bara inne och kikar en snabbis, e så fint väder. Har precis gjort en jordgubbstårta md barnen...Så sugen på de. Min syster m.familj kommer i eftm på middag och fika efteråt=)

Hoppas att ni alla har de bra idag. Läser igenom mer sen ikväll..

• PennyJenny

Idag har jag trotsat kroppen och varit iväg och shoppat lite. Tänkte passa på att köpa lite pojkkläder nu när det finns så fina sommarfärger :) Till hösten är ju allt så murrigt och mörkt, särskilt till pojkar. Älskar ju färg!! Så det blev lite turkosa kläder och ett par bodys i glada, härliga sommarfärger :) ÅÅÅÅÅH vad jag längtar nu!!!!

• sebbe123
    min lukas skrev 2010-06-03 12:00:44 följande:

Nu har jag varit på ultraljud Solig Det är så mysigt att se det lilla pyret. Enligt ultraljudet nu är bf 30/10 och håll i er det verkar vara en TJEJ!!!!!! Det är så underbart!! Dags att jobba igen

grattis till den lilla tjejen.

Ska ut och göra mig en tur på gräsklipparen nu Solig
  • Loppan11
    Bisquit skrev 2010-06-03 13:35:57 följande:
    Nej jag var på Ul den 27:e. Härligt att se, hade kunnat ligga där hur länge som helst.
    Hade vilda bejbin i magen, låg inte still en sekund. Tom Bm tyckte den var sprattlig, ha ha.
    Fick tyvärr bara två halv bra bilder eftersom den inte låg still, undra om man får göra om det? *övar att titta på bm med stora puppyeyes*

Va knäppt att det skiljer sig så mycket mellan länen... Tre veckor är ju rätt mycket.
    Aha. Man kan alltid lära sig något nytt. Här i Stockholm är det ju 14 dagar.
  • ID blir 3

Hej alla!!!
    hade RUL idag och nu fick vi se odentlig på den söta grodan som vi väntar.
    Vi fick se den snabbt för en vecka sedan och nu var den inte lika pigg som föra gång, men den vinkade till oss. Blev flyttad från 7/11 till den 2/11 så 5 dagar är ganska mycket. Nu är man helt plötsligt i v 19. Snart halva tiden. Man bara längtar. Snart ska man börja handla små söta kläder.

• Hedi

Min Lukas: Grattis till lyckat rul och till en tjej!

Vi tva blir tre: Grattis, skönt att bli flyttad!

Jag ser ocksa v20 som halvtid.

• PennyJenny
    ID blir 3 skrev 2010-06-03 17:28:22 följande:
    Hej alla!!!
    hade RUL idag och nu fick vi se odentlig på den söta grodan som vi väntar.
    Vi fick se den snabbt för en vecka sedan och nu var den inte lika pigg som föra gång, men den vinkade till oss. Blev flyttad från 7/11 till den 2/11 så 5 dagar är ganska mycket. Nu är man helt plötsligt i v 19. Snart halva tiden. Man bara längtar. Snart ska man börja handla små söta kläder.
    Grattis, härligt att bli flyttad åt rätt håll. Jag fick ta om 2 dagar, lite surt men det hade ju kunnat varit värre :)
  • popcornplaya

Hej, jag var ju på RUL idag. Trodde jag var i v.16+0 men var säker på att bli framflyttad då jag blev så mycket bakflyttad på mitt tidiga vul. Men tji fick jag, blev ännu mer tillbakaflyttad så nu är jag i v.15+3 med BF 21/11.

Får i alla fall ett nytt ultraljud om två veckor igen, inte helt fel.

Föresten så kanske 21 är just vårat datum. Sonen var också beräknad till den 21:e fast i juli månad. Sen kom han ju inte på det datumet utan 5 dagar innan.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2