• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • popcornplaya
    PennyJenny skrev 2010-06-03 19:32:35 följande:
    Argh, sura dagar det där! Men du får lite plåster på såren med ytterligare ett ul iaf :) Såg allt bra ut annars?
    Ja allt såg bra ut men eftersom vi blivit flyttade så mycket bakåt så tycker jag det är så konstigt. Så hon sa att vi kunde få ett ul till sen om två veckor så vi får se att bebis växer ordentligt och lugna oss.

Är så skumt bara för jag har ganska regelbunden mens och enligt det här BF så skulle jag haft min ägglossning ungefär när jag skulle haft nästa mens.......
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Rosen
    popcornplaya skrev 2010-06-04 08:42:49 följande:
    Tänkte nog föresten ringa och boka in könsul idag. Vet att vi pratade lite om kliniker i gbg men vilka finns det förutom Emma?
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    ligger emma i gbg oxå?
    Emma tycker jag är jättebra eftersom man får en dvd med sig hem oxå
  • Bisquit

God morgon!!

Fick just veta att min kompis och hennes dotter får komma hem bara amningen kommer igång..
    Tack vare karolinskas ( huddinge ) kylbehandling så verkar det som om hon klarar sig utan skador. Även om det är lite tidigt att veta redan nu.
    *lyckotårar*

• mzetterblad
    popcornplaya skrev 2010-06-04 08:42:49 följande:
    Tänkte nog föresten ringa och boka in könsul idag. Vet att vi pratade lite om kliniker i gbg men vilka finns det förutom Emma?
    Du har barnmorskegruppen också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    Bisquit skrev 2010-06-04 09:00:03 följande:
    God morgon!!

Fick just veta att min kompis och hennes dotter får komma hem bara amningen kommer igång..
    Tack vare karolinskas ( huddinge ) kylbehandling så verkar det som om hon klarar sig utan skador. Även om det är lite tidigt att veta redan nu.
    *lyckotårar*
    Härligt :)
    Va va det som hände med tösen?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Sassa82
    Bisquit skrev 2010-06-04 09:00:03 följande:
    God morgon!!

*lyckotårar*
    Vad skönt!!
  • Loppan11
    popcornplaya skrev 2010-06-04 08:41:39 följande:
    Ja allt såg bra ut men eftersom vi blivit flyttade så mycket bakåt så tycker jag det är så konstigt. Så hon sa att vi kunde få ett ul till sen om två veckor så vi får se att bebis växer ordentligt och lugna oss.

Är så skumt bara för jag har ganska regelbunden mens och enligt det här BF så skulle jag haft min ägglossning ungefär när jag skulle haft nästa mens.......
    Hur mycket bakåt blev ni flyttade?
  • Bisquit

Dom vet fortfarande inte. Normal graviditet och förlossning. Men när hon kom ut var hjärtljuden låga och hon andades dåligt. Men dom vet fortfarande inte varför.

Finns lite att läsa på svd i dag om någon vill.

• Helen C

God morgon tjejer...
    Ännu en dag med sol, men börjat blåsa en del, skulle bli lite kallare idag tror jag, men huvudsaken solen skiner här...

Idag åker pojkarna till sin pappa mindre roligt, men veckorna går så himla fort så snart e dom här hos mig igen.....

Bebisen hör av sig i stort sett varje dag nu.... sparkarna börjar komma högre upp nu så undrar egentligen hur den ligger därinne, men så häftigt varje gång....
    Hoppas dom kan se könet på måndag, finns en känsla att de kanske är en liten tjej därinne

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2