• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen

godmorgon tjejer!
    jag har inte hunnit sitta så mycket vid datorn i helgen, vi har haft fullt upp här hemma. först kalas för sonen som fyllde 4år o sen har vi haft vänner på besök.
    idag ska vi träffa en annan vän med familj. ska bli roligt
    vi har alltid fullt upp på helgerna här o det e jättemysigt när det e så fint väder dessutom. jag har både hunnit skaffa mig lite färg o bränt mig

imorgon bitti e det dax för ul för min del jag lääääääängtar!! jag ska på emmakliniken så jag får en dvd med mig hem o lite bilder.

• frukarlssonn

Hej alla gravida!

Hoppas ni har det bra! Vår semester har vart lugn o skön, har två dagar kvar! Olivia däremot fick feber igår o hade det ff imorse men efter en alvedonsupp så piggnade hon till. Tittade i hennes mun och förstod varifrån febern antagligen kom, hon har en ny tand alldeles under ytan

Här blir de inte så mkt gassande i solen då Olivia är rätt rastlös av sig plus att jag inte vill ha henne i solljus så mkt så vi får turas om att sola jag o sambon Idag blir de dock lugnt på rummet eftersom Olivia är lite medtagen av febern.

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

Har förresten känt bebisen en hel del sista dygnet! Men enbart om jag ligger på rygg! Så himla mysigt att man äntligen kan börja känna lite!

• Rosen
    Marinero skrev 2010-06-06 10:08:45 följande:
    Hej alla gravida!

Hoppas ni har det bra! Vår semester har vart lugn o skön, har två dagar kvar! Olivia däremot fick feber igår o hade det ff imorse men efter en alvedonsupp så piggnade hon till. Tittade i hennes mun och förstod varifrån febern antagligen kom, hon har en ny tand alldeles under ytan

Här blir de inte så mkt gassande i solen då Olivia är rätt rastlös av sig plus att jag inte vill ha henne i solljus så mkt så vi får turas om att sola jag o sambon Idag blir de dock lugnt på rummet eftersom Olivia är lite medtagen av febern.
    skönt att att ni har en fin semester synd bara att olivia har feber.
    lånar du dator på hotellet eller hur gör du?
    mysigt att du känner av bebisen Hjärta jag känner inget än så länge
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-06-06 10:09:40 följande:
    Har förresten känt bebisen en hel del sista dygnet! Men enbart om jag ligger på rygg! Så himla mysigt att man äntligen kan börja känna lite!
    Härligt :)

Hoppas dottern kryar på sig snart!
  • Helen C
    chanelll- Inte kul med en febirg dotter, men hoppas hon snart piggnar till så ni kan njuta dom sista två dagarna innan ni kommer hem till soliga Sverige igen
    Härligt att du känner av bebisen nu....

Jag har ont av min solbränna, kan säga att jag inte sovit så värst mycke inatt. Ser rätt rolig ut i ansiktet oxå då jag hade solbrillor min knäppa gök haha Tur man får folket att skratta lite med....
    Kan dock inte ha BH på mig heller pga av mina härliga solbränna, hoppas de lägger sig snart.....

Imorgon är de dags för UL, så spännande, så får vi se vem som gömmer sig därinne.... Pojk eller flicka wwwiiieeee
  • Vi 2 blir 3
    Helen C skrev 2010-06-06 10:51:55 följande:
    chanelll- Inte kul med en febirg dotter, men hoppas hon snart piggnar till så ni kan njuta dom sista två dagarna innan ni kommer hem till soliga Sverige igen
    Härligt att du känner av bebisen nu....

Jag har ont av min solbränna, kan säga att jag inte sovit så värst mycke inatt. Ser rätt rolig ut i ansiktet oxå då jag hade solbrillor min knäppa gök haha Tur man får folket att skratta lite med....
    Kan dock inte ha BH på mig heller pga av mina härliga solbränna, hoppas de lägger sig snart.....

Imorgon är de dags för UL, så spännande, så får vi se vem som gömmer sig därinne.... Pojk eller flicka wwwiiieeee
    Åhh vad spännande :D Vi får vänta till på onsdag och se vad de blir, hoppas dom vill berätta vilket kön de är :)
  • sebbe123

Verkar som det är många som ska på rul nu i veckan, härligt, längtar jag med, men får vänta ett litet tag till.
    Men tror nog veckorna kommer gå fort nu, är ju skolavslutning till veckan och sommarlov för barna och då brukar det gå fort tycker jag.

Ska ge mig ut och hänga lite tvätt och gräva i rabatterna nu.

Ha en skön dag i Solig-en allihopa.

• Party of five

Jag känner inte mycket av bebisen alls, även om jag kände en månad tidigare med de andra... Hörde hjärtljuden i tisdags på mvc, så vet ju att den lever. Men jag vill också känna! Visst, kan känna av att den är där liiiite - men inga sparkar. Är idag i v. 18+0, så med tanke på att det är fjärde barnet borde man väl känna? Måste nog ha moderkakan så framme (de sa inget om moderkakan på ul:et. Ska på ul 24 juni, så då måste jag fråga om de inte säger. Då tänker vi också fråga könet!

• nica83
    Party of five skrev 2010-06-06 15:07:09 följande:
    Jag känner inte mycket av bebisen alls, även om jag kände en månad tidigare med de andra... Hörde hjärtljuden i tisdags på mvc, så vet ju att den lever. Men jag vill också känna! Visst, kan känna av att den är där liiiite - men inga sparkar. Är idag i v. 18+0, så med tanke på att det är fjärde barnet borde man väl känna? Måste nog ha moderkakan så framme (de sa inget om moderkakan på ul:et. Ska på ul 24 juni, så då måste jag fråga om de inte säger. Då tänker vi också fråga könet!
    Du har säkert en moderkaka som ligger placerad så den dämpar allt och hörde du hjärtljuden så sent som i tisdags ska du inte oroa dig!! (men jag vet hur svårt det är, man blir ju orolig ändå, logiken fungerar inte direkt då )
    - Lycklig mamma till J -
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2