• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C
    Rosen- Gud va kul. Äntligen din tur....

Tack för dom fina kommentarerna om magen. Den växer och står i...

Är de fler som kollar på Viktorias och Daniels bröllop på tv??? Det e rätt maffigt. Tur det inte e så när man gifter sig
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-19 16:47:49 följande:
    Rosen- Gud va kul. Äntligen din tur....

Tack för dom fina kommentarerna om magen. Den växer och står i...

Är de fler som kollar på Viktorias och Daniels bröllop på tv??? Det e rätt maffigt. Tur det inte e så när man gifter sig
    Jag har bara kollat lite emellanåt. De är verkligen ett fint par, och Viktoria är vacker. Men sambon kollar på fotboll så det är det som är på schemat idag

Gud vilken fart det är på dottern. Hon ställer sig upp mot allt nu så jag har fått ta bort bordsdukar och alla saker som är inom räckhåll Ibland glömmer hon t.o.m av att hon inte kan hålla balansen än så hon ramlar på rumpan
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Helen C

Chanelll- Barnen e snabba när du har kommit på själva va dom kan göra, så man får plocka bort allting....

Ja Viktoria e väldigt vacker och väldigt lik sin mamma

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-19 17:17:33 följande:
    Chanelll- Barnen e snabba när du har kommit på själva va dom kan göra, så man får plocka bort allting....

Ja Viktoria e väldigt vacker och väldigt lik sin mamma
    Ja nör de väl behärskar att röra sig får man se upp För Olivia kom allt på en gång. Hon va väldigt lugn fram till åtta månader. Vände sig då, lärde sig sitta men va nöjd med det ett bra tag. Innan semstern exploderade hennes fysiska utv. Började åla, krypa och ställa sig upp mot saker inom loppet av en vecka! Shit de går undan verkligen... Men så kul Solig
  • Helen C
    Chanelll- Det e riktigt kul när de händer grejer.... Kul när dom utvecklas...Men går alldeles för fort faktiskt....
  • Bebis050810

Jag har med kollat, det är vackert att se dem!! <3 Viktoria o Daniel ett vackert par!

Försökte lägga in bilder i mitt galleri på magen, men det gick inte få in.... skumt! jag har ju flera andra mappar som jag lagt upp för läänge sen men det går inte göra en ny mapp....

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-19 17:26:35 följande:
    Chanelll- Det e riktigt kul när de händer grejer.... Kul när dom utvecklas...Men går alldeles för fort faktiskt....
    Ja verkligen!
    Bebis050810 skrev 2010-06-19 18:10:00 följande:
    Jag har med kollat, det är vackert att se dem!! <3 Viktoria o Daniel ett vackert par!

Försökte lägga in bilder i mitt galleri på magen, men det gick inte få in.... skumt! jag har ju flera andra mappar som jag lagt upp för läänge sen men det går inte göra en ny mapp....
    Jag har hört att det är problem med att lägga in bilder just nu. Jag vet några som försökt men inte lyckats, så nåt skumt e de just nu. Jag lyckades dock igår utan problem.
  • Helen C

Satt och tänkte på förlossningen. Har ni funderat något om smärtlindring??? Hur gjorde ni som har barn sen innan, tog ni smärtlindring?????

Jag använde bara lustgas när pojkarna skulle komma, och kommer göra de denna gången med.... Jag har en rätt lång smärtgräns...

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-06-19 20:21:43 följande:
    Satt och tänkte på förlossningen. Har ni funderat något om smärtlindring??? Hur gjorde ni som har barn sen innan, tog ni smärtlindring?????

Jag använde bara lustgas när pojkarna skulle komma, och kommer göra de denna gången med.... Jag har en rätt lång smärtgräns...
    Använde lustgas och tog Eda, men den tog aldrig på mig .. Dom måste ha satt den fel.
    Men jag kommer köra på lustgasen denna gången med, och känna efter sen om man behöver nån annan smärtlindring.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C

Sen beror de på hur lång tid förlossningen tar oxå.. En del har ju riktigt jobbiga förlossningar och upp mot 20-30 timmar innan bebis kommer.... Då hade jag nog ropat efter kejsarsnitt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2