Helen C skrev 2010-09-10 19:52:15 följande:
God kväll...
Varit uppe hos smabon hela dagen på jobbet. Hade inget att göra hemma ändå....
Fixat lösnaglar nu ikväll. Biter tyvär på naglarna
Är de någon som röker här i tråden???? Inget vi tagit upp innan va???
Jag har varit rökare mem slutade så fort jag blev gravid.....
Vad jobbar din sambo med? Kock har jag fått en bild av
Ja jag är fd rökare, rökte i 11 år innan första barnet, men har alltid slutat samma dag som plusset kom alla 3 gångerna! det känns bra att jag kunde det för skulle aldrig röka som gravid. sen har jag rökt mellan barnen, mest feströkt men efter andra så hände det så mkt min pappa blev sjuk och dog och då blev det att jag rökte varje dag, inte massor, men några cigg per dag.
Denna graviditeten har varit den absolut jobbigaste, trött som fan, illamående, krånglande mage och så alla dessa hormoner, jag har varit mkt ledsen och arg!!! ja som jag skrev igår. så mkt röksugen har jag varit, hela sommaren med när andra rökt omkring mig och druckit och festat och man bara suttit där......
sen har jag vart jättesur på min karl de senaste veckorna!! fan va arg o besviken jag är på honom! han har varit snusare i halva sitt liv men bestlutade att sluta för en mån sen pga att han har så ont i läppen, men vet ni då vad karln gör!!?? jo går och köper cigg! han röker inte hemma men tar en cigg på och då för att dämpa suget, jag blir så arg! han vet att jag är supersugen och då tycker jag att han kan respektera att jag inte vill att han röker alls nu, för bara vetskapen av att han röker gör mig galen! jag kanske är töntig, men då får jag vara det då
Jag tycker att han kan snusa nu fram till BF sen får han röka om han vill för då kan jag oxå ta en OM jag vill, men såklart får han inte sova med bebis isf!!