Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Här är dom onda förvärkarna ett faktum. Det trycker så jäkla ont nedåt bäckenet varje gång jag får SD och det får jag med jämna mellanrum. Bara att inse att det kommer vara såhär nu dom närmsta veckorna. *suck*
    Nästintill deprimerande......

• kicki08

Har precis varit ute i förrådet och hämtat in lite bebiskläder. Det mesta var i strl 56, kan dom ha så stort när dom är nyfödd lr är det 50 som gäller tro? Min bebis kommer nog väga runt 4 kg gissar jag.
    Herregud va kul det va å se allt igen iallafall. Att Theo varit så liten
    Nu ska det tvättas, vikas och läggas in i skåpet Men jag tror nog jag ska bege mig ner på stan och handla lite tjejkläder oxå.

• kicki08
    Belavon skrev 2010-10-05 21:00:45 följande:
    Oki jag kommer att få äta upp det här...

.... men jag har börjat få sammandragningar och jag tycker det är sååååååå mysigt :D

Tidigare har det bara kommit någon per kväll, men i kväll så har jag minst haft 10 på två timmar. Jag bara ligger i soffan och myser :)
    Vänta du bara
  • kicki08
    Annizsj skrev 2010-10-05 21:09:32 följande:
    En normalstor bebis kan ju lätta ha 56. Men är det jättekorta är det såklart stora. Men de växer ju såå fort. Vi har mkt i 50 men jag kommer inte köpa ett endaste plagg innan. Den här gången får den åka hem i begangnade kläder, stackars barn va? Men jag kommer ta med mig neutrala färger....alltså in de där ljusblå...är jag inte lite genusmanipulerad? haha! Om det nu skulle komma ut en tjej så lovar jag att den kommer få ha så mkt blått på sig så den kommer bli som ett moln. Alla kommer fråga om det är en pojke...haha! Kommer förmodligen bli en tuff liten tjej med tanke på att hon får två storebröder som själva är små och förnärvarande jääääääkligt intensiva. Fattar inte hur man ska orka en till nu???? KOmmer man gå in i väggen? En barnflicka nu hade ju passat
    Undrar om det var i SATC som dom ifrågasatte hur i sjuttsingen man klarar sig utan nanny igentligen
    Ja hur fasen gör vi svenska tjejer. För inte fasen har man råd med någe sånt här inte om man är vanlig svensson som vi är.
    Ska vi kalla oss supermammor tjejer Flört
  • kicki08

Godmorgon!

Tråkigt att så många mår krassligt. Men det är väl såhär det ska vara i slutet antar jag. Kanske är någon slags "trigger" för att vi ska vilja föda barn och inte gå och dra oss för smärtan

själv har jag sovit hyffsat ändå inatt. Kissade nog bara 1 gång tror jag vilket är otroligt. Sen kom inte lillgossen över till oss förrän kl 5. Somnade om 5.30 och sen ringde klockan 6.00 och vi fick ruska liv i honom 6.20. Så vi blev lite sena hela familjen idag

• kicki08

Williams mamma: Så jäkla spännande Allt kommer gå superbra

Hörni, kan magen sjunka ner rejält utan att bebisen fixerar sig? Min mage har sjunkit rejält och det känns som jag gå och har ett bowlingklot mellan benen

• kicki08
    Helen C skrev 2010-10-06 20:48:16 följande:
    kicki- Min mage sjönk rätt mycke utan att bebisen fixerat sig, så Ja de kan den=)
    Okidok då vet jag Föder man barn nr 3 är det nog inte så stor chans att bebbe fixerar sig antar jag Vi får se nästa vecka när jag ska till BM. Men det känns iallafall att hon sjunkit ner ännu längre. Bra det iallafall
    Marinero skrev 2010-10-06 21:15:12 följande:
    Jag tror aldrig man slappnar av helt inför en förlossning oavsett hur många man upplevt. Man vet ju hur olika de kan va så jag förstår det fullt ut!
    Nä man gör nog inte det. Det här är min tredje och mina två första var ju så otroligt olik varandra. Så jag är verkligen på helspänn hur denna ska starta och vara.
  • kicki08
    Annizsj skrev 2010-10-06 21:54:22 följande:
    Kicki- menar du då att barnet istället bara är ruckbart? Här får man snällt vänta i två v till innan hon kollar läge suck! Mina förlossningar har också varit väldigt olika. Undra hur denna blir? Kommer det gå fortare än sist eller långsammare? Tänk om det slutar med snitt, sånt måste man ändå vara beredd på.
    Ja precis. När jag var till BM i fredags så var bebis lite ruckbar sa hon. Nu känns och syns det att magen sjunkit ytterligare. Så hon har väl sjunkit djupare ner i bäckenet. Men har man fött barn tidigare är oftast bäckenet så uttänjt att det är rätt vanligt att bebis inte fixerar sig. Men det är klart det kan hända ändå. Jag hoppas ju hon är fixerad när jag ska dit på tisdag. det känns iallafall så
  • kicki08
    Marinero skrev 2010-10-06 22:17:45 följande:
    Min bebis va med ruckbar sist. Får se om hon fixerar sig. Olivia va fixerad v34.

Alltså... Kungen av Tylösand. Va är det för program eg???? Ngn som kollar?
    Jo jag har sett en snutt här och där men aldrig någe helt avsnitt. Det är så jäkla pinsamt så man bara skrattar åt dom ju Jag fattar inte hur man kan vilja hänga ut sig själv sådär i tv.... :-/

Ännu en förkylning har man åkt på då. Snorar och nyser som en dåre. Kommer väl vara såhär nu när Theo börjat dagis antar jag.....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2