BF November,2010 DEL 2
Marinero skrev 2010-10-07 22:00:29 följande:
Jag har också en sån där känsla att sambon inte intresserar sig för denna graviditet lika mkt. tar nästan aldrig på magen osv. Tog upp det med honom och såklart sa han att han ser lika mkt framemot barnet som jag men att det va mer speciellt första ggn (ja första barnet är ju alltid speciellt, de va de även för mig) men just att nu känns det så väldigt oengangerat

Jaja, han sa iaf att det inte är som det verkar men att han fokuserar så mkt på allt annat och Olivia nu.
Ni som vet kön, har ni kommit fram till ett namn? Ja som känns rätt nu, kan ju ändra sig när barnet är ute...
Vi bestämde ju först Molly, men så satt jag här en kväll och kom på att Freja är så fint. Sambon blev alldeles till sig och efter några dar sa han att han nog hellre vill ha det namnet ist. Och jag känner verkligen likadant! Så nu är vi väldigt överens om det namnet iaf! Men Molly ligger i bakfickan, även Klara

Min sambo är inte heller likadan med denna bebis. Med Theo kände han alltid på magen och låg och mös mycket när vi skulle sova och sådär. Men denna gång tar han knappt på magen alls. Men vi har pratat om det och han längtar jättemycket. Bara det att han har så mycket med rusten nu. Han boar på sitt sätt antar jag
Jag hoppas det är klart om ett par veckor så vi får lite lugn och ro tillsammans och njuta