Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

sebbe: Aj som fan! iiiik! Känner din smärta. Jag vet precis hur sånt där känns. urk.
    Tur i oturen att det "bara" blev en rejäl stukning och inget brutet.

WilliamsMamma: Hur tycker du det känns nu efter alla kontroller och sådär? Känner du dig lugn ändå och att allt kommer gå bra? Huvudsaken är ju att du är lugn och så.

• kicki08

MammaD: Usch... jag lider verkligen med dig att du mår så dåligt Är det onda förvärkar du har på nätterna?
    behöver du ta värktabletter varje dag så måste du väl göra det. Förstår hur du känner, man vill inte gärna proppa i sig. Men måste man så måste man. Hur ska man annars klara vardagen med barn och allt.
    kram

• kicki08

Oboy oboy oboy.... NU blir man ju VERKLIGEN nervös. Jag ställer mer och mer in mig på att det kan komma ut en pojke fast BM sa en tjej på UL. Det kanske är bra ändå..... :-/ att man ställer in sig på att man inte vet vad som kommer ut.

• kicki08

Hörni... Hur många sammandragningar är okej att ha igentligen såhär i v 36?
    Jag har verkligen flera i timman. Dom gör väl inte direkt ont, men dom trycker väldigt nedåt. Inget att oroa sig över va?

• kicki08
    Bebis050810 skrev 2010-09-29 21:47:45 följande:
    vet inte heller faktiskt, men jag tror nog inte det är nåt konstigt om de inte gör ont.
    Jag har sammandragningar varje dag, nu ikväll har jag haft 3-4 st under tiden jag suttit i soffan i 2 timmar. och med sammandragningar menar jag att magen blir stenhård och spänd och det trycker upp mot revbenen på mig, det gör inte ont men känns lite obehagligt.

Hur känns dina sammandragningar?
    Jag får fler än så, det är många per timma ibland. Och ibland är det lugnare. Men det är mycket oftare än förut. Och mina trycker rejält nedåt när dom kommer. Aldrig uppåt.
    Och ibland gör dom ont.

Belavon: Jag ska träffa min BM imorgon så jag tänkte vänta med att höra med henne imorgon om sammandragningarna faktiskt Jag vet ju mycket väl att man kan ha mycket sd långt innan det är dags. Antar väl att min kropp får det lite värre vid varje graviditet. Man blir väl känsligare så.
  • kicki08

Jag ska ta Theo och pipa iväg hem till mina föräldrar igen i helgen. Måste ge sambon lite spelrum att göra klart badrummet hemma. Känns ju inte direkt superkul att åka iväg 18 mil bort när man är gravid 36 veckor.....
    Men det borde ju inte hända något tycker jag. Det värsta är att jag förmodligen måste åka iväg nästa helg med.... :-/

• kicki08

Åhh plats för kläder.... urk... vi har bara inte plats för allt. Tre barn, vinterkläder, skor å hej å hå. *suck*
    vi har för litet hus och för lite utrymmen helt enkelt. Jag MÅSTE verkligen ta tag i att göra plats nästa vecka.

• kicki08

Chanell: Ja nä... jag känner mig väl inte orolig heller. Jag menar, vid det här laget borde jag väl veta om det gör ont på det "rätta" sättet igentligen Men man är ju sådär nojjig och funderar ju. Även om man fått barn 2 gånger tidigare Men jag ska fråga min BM imorrn. Men det är nog bara magen som tränar

• kicki08
    Marinero skrev 2010-09-30 11:13:41 följande:
    Ja visst de ser ju ut som dockkläder

Kicki: jag lovar att jag kommer va osäker jag med för jag minns helt enkelt inte hur värkarna kändes sist :-/ De va tack vare vattnet som jag fattade att jag skulle åka in. Och ändå tänkte jag att de kanske va flytningar, fast jag typ kissade på mig haha.
  • kicki08
    popcornplaya skrev 2010-09-30 11:43:59 följande:
    Nu ska jag traska iväg och hämta min älskling på dagis, Saknar honom lite extra mkt just nu också för jag trillade in på nån konstig människas blogg som verkligen inte ska ha barn egentligen och hon hade en pojk i ungefär samma ålder som min älskling. Usch vad jag bara ville ha honom här då så jag kunde krama om honom och berätta hur mkt jag älskar honom. Han är mitt underbaraste!

Ibland blir jag lite rädd för att få ett barn till. Hur ska man kunna älska en till så som jag älskar min son nu?
    Jag LOVAR att du kommer älska nästa barn precis lika Jag var oxå orolig, men nu vet jag att kärleken räcker till många
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2