Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Jag är 176 cm lång och väger 97 kg nu!! :-O så nog har man gått upp minsann. jag hoppas att jag lyckas hålla mig under 100 strecket. Men det är väl knappast troligt när det är 6 veckor kvar

• kicki08

Ja... det är väl runt 11 kg nudå. Jag hade en inskrivningsvikt på 86 kg tyvärr :-/ Massa kg som inte hade försvunnit från förra graviditeten som satt kvar. Så därför blir det mycket..... Min trivselvikt är 75 kg så dit ska jag när jag är klar med födandet

• kicki08

Frogster: Ojojoj! Första bebisen på gång i tråden! Va häftigt. Hoppas att allt går bra Frogster! Lycka till!

Godmorgon på er andra föresten. är det någon som är uppe såhär tidigt tro Theo vaknade kl 5 idag och det är väl typiskt när vi har en ledig dag.

• kicki08

Hej tjejer

Oj vad det har hänt grejjer under dagen

MammaDeborah: Helt underbara nyheter att du fick åka hem idag. Men tråkigt att du ska ha sådana sammandragningar... man blir ju jäkligt orolig... Du kanske ska ta en koll med förlossningen ändå?

Frogster: Hur går det för dig? Du kanske ligger och snosar bebis just nu

• kicki08

Frogster: WoW!!! Grattis till underbara lilla sonen och att få snosa bebis ! Nu längtar man ju ännu mer
    Jätteskönt att allt verkar bra trots att han är född så pass många veckor för tidigt. Det kommer gå jättebra

Kram på dig!

Godmorgon föresten på er andra.
    Här har en ny förkylning tagit fart bara nån vecka efter att den andra tog slut. Känns som att det kommer bli en jobbig höst Konstigt nog har Theo klarat sig men jag verkar vara väldigt mottaglig.... :-/

• kicki08

Gokväll tjejer

Idag fick min svägerskas dotter barn Hon har hela tiden trott det varit en pojk i magen eftersom dom sagt det. Och ut tittade en liten prinsessa Usha... nu börjar jag bli nervös. Det tittar väl ut en pojke här hos mig istället för en flicka som dom sagt. hihi
    Men nu när man fick se bilden på henne och bebis så kände jag bara hur mycket jag längtar efter våran bebis. 38 dagar kvar idag och det känns som en evighet. Magen är totalt stenhård och det kliar i huden. kan inte förstå att det ska växa 5 veckor till....

• kicki08

Ja det blev lite chockat för henne att det kom en tjej ut. Men dom är helt överväldigade av allt och i ett totalt lyckorus just nu Hon sa att hon hade bara börjat storgråta när hon kom ut av lycka
    Nellie ska den lilla sötnosen heta fick vi höra igår
    Jag bara känner i hela mig att jag kommer bli så totalt lycklig oavsett om det kommer ut en pojke eller tjej Jag tror jag förberett mig mentalt ganska bra på att det kan komma en kille oxå.

godmorgon föresten.

• kicki08
    Nea11 skrev 2010-09-26 08:00:21 följande:
    Hej tjejer!

Var ett tag sen jag skrev här, men är inne och läser varje dag:)

Hoppas allt är bra med er!

Och stort grattis till Frogster:)

Har en liten(otäck) fråga: Hur var det när eran slempropp gick?

Är det vanligt att den går tidigt och sedan återbildas? Har läst det någonstans?

Blev lite orolig när jag fick en ganska stor blodblandad slemmig flytning imorse när jag var på toaletten.

Borde man ringa någonstans? Gick in i v 33 idag

De flesta av er har ju barn så tänkte att ni kanske vet mer:)
    Slemproppen kan gå tidigt utan att det är någon fara. Oftast återbildas den. Det gick lite av min slempropp för ett par veckor sedan. Men sen har det varit lugnt. Är det bara lite så är det nog ingen fara. Men visst, är det blod i kanske du ska ringa och höra iallafall vad dom säger. Mitt var det inge blod i.
    Jag skulle nog ringa en sväng och höra iallafall om jag var du
  • kicki08

Popcornplaya: min svägerskas dotter hade fått veta på ett TUL när hon var ungefär 7½ månad gången. Men jag försår inte riktigt hur man kan se fel så sent?
    Min kompis som skulle ha en tjej men ut kom en pojke fick veta på RUL bara.

Usch va jag har det jobbigt med hormoner nu... Jag blir ledsen för ingenting och sen bara svallar tårarna för allt och ingenting. bläääää Nu börjar det bli jobbigt.....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2