BF November,2010 DEL 2
Det ska verkligen bli jättespännande att se vem/vilka bebisar som kommer först i tråden
Nu börjar det ju hända grejjer
Det ska verkligen bli jättespännande att se vem/vilka bebisar som kommer först i tråden
Nu börjar det ju hända grejjer
MammaD: Yepp det var jag som får ont över blygbenet ibland. Du har nog rätt där, förmodligen foglossning tyvärr.
Är väl sånt man får räkna med i slutet såhär antar jag :-/ Det känns bättre dom dagar jag tar det lugnare så.
Love3: välkommen hit
Jag väntar mitt tredje barn den 2/11
Ja.. alltså jag har läst någonstans att lukten på fostervatten kan påminna lite om sperma
Jojo: Tänkte säga det, är helt inne på Frogsters sida här. Det är jättelätt att man drar på sig en infektion när man läcker fostervatten. Lägger du dig i ett bad kan det vara kört bara där. Så åk in och kolla för säkerhetsskull.
Frogster: Hur går det för er då? Kul att höra från dig ![]()
Ida gär det BM besök igen. Jag ställde mig på vågen imorse och insåg att jag gått up 2 hela kg på 2 veckor
Jag som LOVAT mig själv att inte bry mig om vikten denna gång. Men jag fattar inte för allt i världen vart allt kommer ifrån! Jag äter ju inge skit juh!! Jag stoppar i mig frukt till förbannelse för att inte äta massa gotta.
Tröttsamt detta.... :-/
Tjingeling
Tebax från BM. Enligt hennes våg hade jag gått up 1 kg sedan förra gången. Men hon verkade inte så värst bekymrad över det. Hon sa inget iallafall. Pratade lite om vätska i benen och att det kan påverka vikten rejält.
Slapp bli stucken i fingret denna gången tack å lov
Hjärljuden ligger runt 150 slg/minut
Bebis har nu sjunkit ner och ligger ruckbar
(två veckor sedan rörlig)
SF mått: 34 cm. (Ligger mitt mellan normal och högre kurvan)
BT: 140/85 så jag ligger lite högt. Men ingen vita i urinet tack å lov.
pratade lite om tankar runt förlossningen och sådär. Det enda orosmolnet som finns hos mig är att ta mig in i tid så jag slipper föda hemma
Rosen: Fy fasen
Men skönt att han mår bättre nu. Jag vet vad det vill säga med en pappa på sjukhus. ;Min pappa har jättesvår astma och kol och åkte även på en stroke för 4 år sedan som har gjort astman ännu värre och annat med. Så han åker in och ut på sjukhus med jämna strömmar nuförtiden och blir bara sämre och sämre tyvärr
Skönt att din pappa mår bättre, hoppas att han är på benen snart. Kram
Massor av kramar till er som behöver lite extra idag. Det är jobbigt med gråtdagar när allt känns pest!
Kram på er!
Popcornplaya: varför får du ingen hjälp av mannen? Det är ju nu du verkligen behöver avlastning för att orka.
Man sover ju kasst som det är när man är höggravid.
Williams mamma: Min bebis är oxå jättelugn i magen. Mycket lugnare än Theo. Och det värsta är att hon oftast inte svarar när man puffar på henne heller. det har hon aldrig gjort. Så det är svårt å få igång något oxå.... :-/
Sen tror jag många blir lugnare framåt slutet när det närmar sig. det var Theo, jag åkte in för att kolla en ctg kurva för jag tyckte inte han rört sig på hela dagen. Ett par veckor innan det var dags var det.