Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Kicki- Så söt och mörk hon är.

• Kinne79

MammaD- Har din mvc en psykolog? Kanske du kan gå den vägen för att få hjälp, du mår ju inte bra och någon måste ju lyssna på dig. Kram

• Kinne79
    MammaDeborah skrev 2010-10-26 20:30:52 följande:
    Får åka vidare till Norrköping men förlossning i natt blir det med största sannolikhet. Det gör ont!!!! 3-4 min mellan värkarna, 2cm öppen och ingen vattenavgång. Imorgon har vi henne här!! Längtar otroligt mycket! Kram på er alla!
    Åh, vad skönt att det snart är över för dig. Hoppas allt går bra. Kram.
  • Kinne79

Jag börjar verkligen längta tills det är min tur, men vet ju att det kommer dröja ett tag.

Är iallafall inne på sista jobbveckan, det ska bli skönt, hoppas verkligen inte jag behöver gå över allt för länge.

En på jobbet tyckte att min mage sjunkt och trodde jag skulle föda om 3 veckor ungefär, hoppas hon har rätt.

• Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-26 21:47:45 följande:
    Läst denna sida men inte mer. Så jäkla mkt nu, skolan tAr kål på mig!!! Sen har hAr jag panik då mina händer svullnat upp så mkt att mina ringAr inte går att ta loss! Tänk om jAg måste knipsa bort dem på nåt sätt??? Eller hur gör dom??? Helene-- är du väldigt hungrig också? Blir nog barn snart för er Chanell- jobbigt med din rygg, kommer nog kännas bättre när du nu får hjälp!
    Gå till en smyckesaffär så sågar dom av ringarna åt dig, då blir det fint gjort och det är lätt att rätta till. Om du väntar till förlossningen finns risk att de klipper av ringarna och då kan de bli ett fult snitt.
  • Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-26 22:19:52 följande:
    Har testat olja tvål bodylotion men det går inte Vad kan de kosta att fixa det hos guldsmeden? Att jag inte tänkt på detta tidigare fAn va yr jag är denna grav!
    Hos Smycka här i min stad var det gratis att såga av dem, men tyvärr kostar det 500kr att löda ihop igen. Men antar att om man kommer med en avklipp ring med fult snitt så kan det kosta ännu mer att få den fin.
  • Kinne79
    MammaDeborah skrev 2010-10-27 19:02:57 följande:
    Tjejer, ni är toppen här inne, men jag vet inte om jag orkar sitta här och skriva just nu. Eller ens läsa. Många av er har mig på FB. Jag inser att östergötland är ett skit för mig just nu och jag kan inte göra ett dyft åt det.. Stor kram till alla som fått, och alla som är på g och så klart till alla er som har lite tid kvar men som längtar jättemycket! Ni är underbara!
    Tycker så synd om dig. Kram

Jag ska hälsa på min syster i Linköping när jag är i v.38 och nu är jag ärligt inte så sugen för det verkar inte som att det är ett roligt ställe att föda på om det skulle råka bli.
  • Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-27 21:05:15 följande:
    Min Lukas- tack! De är fortf orubbliga! Förstår inte riktigt din beskrivning! Sytråden ska alltså få bort ringen? Känns helt omöjligt i mina ögon
    Jag fick såga av mina ringar redan i somras, blev svullen av värmen.
  • Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-27 21:52:28 följande:
    Trulsa - oj så tidigt! Känns bara så klantigt detta. Vet i te hur länge jG ska vänta?
    De var lite trånga redan, hade gått upp en massa av hormonbehandlingarna och vågade inte chansa.
  • Kinne79
    Annizsj skrev 2010-10-27 22:07:21 följande:
    Trulsa - har de lagat del redan?
    nä, jag hoppas kunna gå ner ett par kilo efter förlossningen, så jag väntar ett tag till.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2