Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Zazz- Grattis! Så söt han är.

Har varit och köpt blöjor. Hade rabattkupong för både Libero och Pampers så det blev ett paket av varje för totalt 25kr! Men fy vad Pampers blöjor luktar, hoppas verkligen bebisen passar bättre i Liberos.

• Kinne79
    sunflower79 skrev 2010-11-08 11:31:50 följande:
    hedi; spännande! kanske är på G nu då =) ja de där förvärkarna gör att man svettas till ordentligt tycker jag!

jo jag har ju ett tag kvar så det känns helt ok.. däremot blev jag framflyttad från 19 nov vid RUL vilket hela tiden känts konstigt för jag är helt säker på när jag hade ÄL.. men men vi får se =)
    Jag vet också precis när jag hade ägglossning för jag tog en Ovitrellespruta som ger ägglossning. Men jag blev ändå flyttad 5 dagar på RUL:et.

I helgen har jag varit i Linköping och Hjo, så har sammanlagt suttit över 10h i bil, tur att man inte har ryggont. Tror att jag hade förvärkar natten till söndag, men vet ju inte hur de känns.
  • Kinne79

sunflower- Jag gick på ivf-kliniken i Falun, men lyckades på första försöket. Jag tog bara sprutor så gjorde ingen ivf eller så. Innan sprutförsöket hade jag dock 5 misslyckade tablettförsök, men då gick jag på vanliga gyn här i stan. Från p-piller stopp till pluss tog det 1 år och 9 månader.

• Kinne79

Fy, mina bröst har redan nu under graviditeten vuxit så jag hoppas inte de inte växer allt för mycket sen. Tycker de är alldeles för stora redan och nu har jag ju en mage som matchar, är lite rädd för hur stora de kommer att se ut sen när magen blir mindre som de ser ut nu, så några mjölkbröst vill jag helst slippa.

• Kinne79
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-08 18:10:44 följande:
    jag kör på amningsbh!

Innan grav hade jag 75B i storlek, på min amningsbh har jag 90D
    Nej, nu blev jag riktigt rädd....Foten i munnen Hade 75C när jag blev gravid är redan nu uppe i 85D......
  • Kinne79

Håller brösten sig stora genom hela amningstiden eller går dom ner efter en tid?

• Kinne79

Helen C- Stort grattis till flickan!

MammaD- Tycker synd om dig, varför måste din kropp fortsätta vara elak mot dig.

Idag fyller min man år, så vore bra om det inte kom någon bebis, men risken är ju inte så stor. Sen får den gärna komma innan jag fyller den 9 dec, men där är risken större att den behagar komma ut just på den dagen.

• Kinne79
    Bebis050810 skrev 2010-11-09 13:48:42 följande:
    Är så trött o orkeslös idag, orkar ingenting och har ingen inspiration för nånting! :( vädret är kasst, regn rusk blåst och mörkt. Vill bara sova bort tiden nu!!! ska snart hämta barnen sen mellis o matlagning, längtar till kvällen o tv-soffan, gott te och sen få sova!
    Samma här, har inte gjort något vettigt idag.
  • Kinne79
    Frogster skrev 2010-11-09 14:31:29 följande:
    Tvärtemot mig hör jag!
    Jag har minsann gått ur sängen, ätit frukost, bytt ett par bajsblöjor och plockat fram en skål med chips!
    Det är nästan så jag har förtagit mig totalt! Haha
    Haha. Igår var det enda vettiga jag gjorde att jag satte på diskmaskinen, men tömde den inte, det fick min man göra.

När vi satt i soffan igår konstaterade vi att bananerna var lite väl bruna, så jag råkar slänga ur mig att man borde göra en banankaka (har aldrig bakat det förut) och det tyckte min man var en bra hemmafru syssla åt mig idag. Och han fyller ju år idag så nu har jag masat mig ifrån soffan den tiden det tog att vispa ihop smeten iaf.
  • Kinne79
    Bebis050810 skrev 2010-11-09 16:43:35 följande:
    Åh banankaka bakar jag ofta, jättegott är det!!!
    Mmm, men min vart inge bra trots att jag lät den stå i 30 min extra så vart den fortfarande kladdigare än vad den borde. Nej, nån bra hemmafru blir jag aldrig, tur att titeln snart går över till hemmamamma Hoppas jag ska klara den rollen bättre....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2