Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-11-09 17:10:51 följande:
    synd :( men ni får äta den med sked, njuuut!!
    Haha, nja sked ska nog inte behövas. Men dröjer nog ett tag tills jag försöker mig på att baka igen.
  • Kinne79

Tog en dusch för en stund sen och jag tror att jag fått bristningar. Eller? På höger sida precis där troskanten går såg jag 3 små blå streck och på vänster sida 2 mindre blå streck. Är detta bristningar? Kommer dom växa sig större?

• Kinne79

Det var nog inga bristningar för när jag skulle visa mannen syntes det inget.

• Kinne79
    dazazz skrev 2010-11-09 19:26:43 följande:
    Trulsa, förra graviditeten misstänkte jag också bristningar men kunde ju inte se så långt ner, mannen trodde inte att det var något alls men bm bekräftade bristningar, mannen var nog lite väl snäll mot mig ;)
    Fast jag såg ju direkt efter duschen men sen när jag skulle visa mannen såg varken jag eller han några.
  • Kinne79
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}

Det blev en liten 9 nov kille. Då får vi hoppas att han växer upp och blir lika underbar som min man då
  • Kinne79
    Helen C skrev 2010-11-10 10:55:08 följande:
    Hej tjejer....
    Nu e vi hemma... Igår morse 06:14 kom världens finaste flicka som ska heta Alice fast med Z(Alize) Hon vägde 3495 ocg va 50 lång...

De gick fort som ni kanske såg när jag skrev om mina värkar.... Vi va inne 03.45 och va då öppen 5-6 cm...Värkarna hade man verkligen glömt bort hur de kändes. Men allt gick så snabbt så jag hade ingen smärtlindring alls utan andades igenom värkarna och de gick himla bra.... Hon va ute på 3 krystvärkar. De som gjordes ondast va när värkarna kom va att hon tryckte upp rumpan samtidigt, och fy fan säger jag... Nä detta e sista som tur e=)

Nu e det dags för mat här och tusen tack för alla Grattis här och på fejjan...
    Något som hört mer om Hedi??
    Låter som en väldigt smidig förlossning.
  • Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-11-10 11:56:39 följande:
    Nu ska vi strax åka in till KS och mvc, håll tummarna för att det är goda nyheter.
    Tummar hålls!
  • Kinne79

Grattis min Engla. Vad ska hon heta?

Jag har haft ont i magen hela eftermiddagen. Äntligen är det min tur att närma mig förlossningen även om det är en bra stund kvar.

• Kinne79

Någon som vet vad det är som händer i magen när man har som mensvärk i både mage och rygg?

• Kinne79
    sunflower79 skrev 2010-11-10 21:26:32 följande:
    låter som förvärkar
    Kanske det, men det är konstant värk, inget som kommer och går. Absolut inte mycket, men som mensvärk ungefär.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2