BF November,2010 DEL 2
så härligt... Hoppas alla får bebis denna månad och ingen behöver gå över till december... för nu längtar vi =)
Lycka till!
Vad har man i skötväskan första tiden?
Grattis Rosen!
Vilka snabba förlossningar alla verkar haft, iaf om man räknar från det att ni kommit in till förlossningen.
Jag har de senaste dagarna kännt mig mycket mer gravid än innan, nu börjar det bli tungt och sammandragningarna känns mer än innan.
Sitter och väntar på min syster med sambo som ska komma och hämta hela sitt bohag som stått i vårt garage i 2 månader. De flyttade till Linköping för 2 månader sedan men fick inte lägenheten förrens igår. Första månaden bodde de i husvagn, men det blev så lerigt så nu sista månaden har de bott på hotell. De har barn som är 1½ och snart 4 så dom har haft ett litet äventyr.
Rosen- Stort grattis!
Popcornplaya- Beklagar sorgen.
Idag har jag precis en månad kvar till Bf och jag börjar faktiskt bli nervös.
Jag har också en trikåsjal. Blev en Moby av ren slump då jag hittade en på en barnloppis för bara 100kr. Efter ett par månader har jag tänkt gå över till en bärsele kanske en Beco eller Manduca. Men ska avvakta och se om bebisen gillar att bli buren. Smidigt att ha armarna fria. Min syster hade en sjal när hennes barn var små och det var så mysigt att gå och bära.
Idag är det bm besök på schemat. Sen behöver det plockas iordning och boas lite, men orken är inte den bästa.