Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Välkommen Sunflower, vi har ju språkats i den andra tråden.
    Jag bor i Märsta.
    är helt tom o ledsen i huvudet, beror nog på sömnbristen och Noah som är helt sjukt jobbig just nu, inget är bra, han gnäller, slåss, vill inte dricka och lyssnar inte ett dugg på vad vi säger. Han sover jättedåligt också, inatt fick vi vara uppe i flera timmar.

• NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-10-24 15:39:26 följande:
    Det kan inte vara tänder på G då?? Det brukar ju kunna påverka både humör o sömn.. iaf hemma hos oss..
    Nej, tänkt samma sak men inget som syns...han fick en ngn vecka innan operationen o den är helt ute nu.
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-10-24 15:55:27 följande:
    Om det är kindtänder på G så kan det vara en långsa o utdragen process tyvärr.. då är det inte heller säkert man ser nåt..
    Sen är han ju precis inne i den åldern då dom brukar bli så där överdramatiska när dom inte får som dom vill.
    Hoppas det lugnar ner sej snart.. iaf på natten så ni får sova.
    Ja, man kan ju hoppas att det är en kombo av tänder o halsen och att det snart är över, tar knäcken på både mig och sambon.
  • NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-10-24 17:38:30 följande:
    Nu har jag gjort äppelkaka som står i ugnen.

Funderar en massa på om vi borde åka in till FL ikväll och be om en sovdos för jag tror inte jag kommer att kunna sova i natt heller. Fortsätter ha en massa förvärkar som trycker på rejält men som inte alls är regelbundna. Ska man ha det så här i en och en halv vecka till? Det är ju rena vansinnet
    Vilken energi du har, skulle aldrig orka baka.
  • NoahLeah

Chanell: Vilken sötnos.
    Vi har köpt samma set till bebisen här.

Jag har inte en aning vad jag har att vänta mig under förlossningen....värkar vet jag hur de känns men han kom ju aldrig igenom spinaetaggarna o fick ju värkstrimulerande dropp. Är både nervös och förväntansfull hur det ska bli denna gång.

• NoahLeah

MammaD: Fy vad jobbigt du har det o trist att de inte kan hjälpa dig mer, verkar som en del sjukhus är emot igångsättning.
    Williamsmamma: Vilken sötnos, jättefin.

Popcornplaya: Håller tummarna för att ni får lägenheten.
    Vi var själv på visning på grannhuset igår o  det var precis vad vi behöver, grymt bra planerat o rum till barn, oss , sambons hobby samt gästrum och 3 badrum. Tyvärr var det många o kikade så risken är väl att det drar iväg på budgivningen el så får vi nej på låneansökan. Men det vore verkligen toppen, det ligger precis bredvid vårt hus så vi har kvar grannar, närheten till dagsi o lekplatsen.

• NoahLeah

Nu ska vi packa ihop oss och ta bussen ner till ÖF så Noah får leka med lite kompisar (och mjukstart inför dagisstarten imorgon).

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-10-25 20:02:31 följande:
    Usch så tråkigt att läsa!! :( Jag har ju tänkt mycket på dig och er..  *kramar om*
    Antingen är det alkohol el så är han psykiskt sjuk...tom hans mamma blev fundersam över hans beteende o då är det ju ngt som inte stämmer.
    Han skämmdes när hon sa det o fjäskade som fan o skulle ändra sig..höll 2 dar.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2