• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C
    Wujonnis- Välkommen hit
    Vi ska nog kolla könet med, men vi tror på en pojk, men blir spännande och se den 7.e Juni... Detta e sambons första och mitt 3.e. Har två pojkar sen innan...

Chanell- Hoppas du inte blir sjuk, kanske maginfluensa på G....Jag hade ju nått för två veckor sen.. Spydde 3 ggr sen va de bra, likaså stora killen hade de och sambon, men inte lilleman. Men får hoppas att det inte e de...
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 18:33:40 följande:
    Wujonnis- Välkommen hit Vi ska nog kolla könet med, men vi tror på en pojk, men blir spännande och se den 7.e Juni... Detta e sambons första och mitt 3.e. Har två pojkar sen innan... Chanell- Hoppas du inte blir sjuk, kanske maginfluensa på G....Jag hade ju nått för två veckor sen.. Spydde 3 ggr sen va de bra, likaså stora killen hade de och sambon, men inte lilleman. Men får hoppas att det inte e de...
    Näe jag vet inte vad det är, men nu har jag ätit två knäckebröd och kycklingsoppa så det går åt rätt håll Men man är ff lite sådär så jag är glad att jag fick i mig det lilla iaf!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 18:38:40 följande:
    Näe jag vet inte vad det är, men nu har jag ätit två knäckebröd och kycklingsoppa så det går åt rätt håll Men man är ff lite sådär så jag är glad att jag fick i mig det lilla iaf!
    skönt du får i dig lite iaf, man vågar ju inte trycka i sig för mycke heller
  • Helen C

Nu kan jag va lugn ang bebisen. Känt av den nu ikväll, små buffar som kommer....Syns inte utanpå, men känner av den... Känns mer när man sitter framåtlutad vid datorn...Nu kan jag andas ut iaf=)

• Bunny81
    wujonnis skrev 2010-05-19 17:56:01 följande:
    Hej allihoppa! Här kommer jag och klämmer in en gravid mage till i gänget... Hängde egentligen på en annan tråd men inget hände där så jag tar mig friheten att ansluta mig till er!17 v... första bebisen... 4 November (Allhelgona)... Göteborg!Redan gjort 3 ultraljud men kan knappt vänta 4 veckor på att få besöka bebisen igen! Då är det RUL.Hur känner ni för att titta vilket kön det blir? Jag och min Sambo har lite delade meningar och jag kan bara se positiva saker med att få reda på det! Trött på att kalla magen:-Han...Hon...Det? Har i och för sig kallat lillen för "Bönan" sedan jag såg bebisen på Vul redan i vecka 9 då det just såg ut som det... en Böna!Nån mer som kanske har "döpt" magen till nåt fint?Kram
    Välkommen till denna tråden!
    Jag väntar åxå första barnet, beräknat är 13 november! Är i v 15 nu. Jag bor i Borås med sambo (snart man... Bröllop i sommar) i hus som vi håller på att renovera.
    Vi har gjort 2 ultraljud, ett vul och ett vanligt! Min mage heter "bebis"! Ha ha... Väldigt kreativt! Kallade magen bönan innan när jag varit på vul, men inte längre. Vi kommer nog att ta reda på könet längre fram! Vi ser inte heller några nackdelar med det!
  • Nanniz

Hej hej.. Vågar nog hoppa in här hos er nu.. hoppas att det går bra

Jag heter Hanna och väntar mitt och makens tredje barn. Är beräknad till 1/11, i vecka 17 nu.

Har en hyfsat bra graviditet hittills, varit på ul i v. 12+3 för att kolla så att fostret levde, mest p.g.a. att jag fick ett ma i höstas i v. 16 där fostret hade slutat leva i v.10-12 någon gång. Var hos bm i v.15 för att se om hon kunde lyssna med dopplern, efter mycket letande kom det magiska ljudet svepand förbi.. skönt. Nu har jag passerat dagen D känns det lite som och jag börjar faktist tro att det blir något..

Ska bli kul att förhoppningsvis få följas åt med er alla här.. har små läst lite här inne ett tag och hoppas ingen tar allt för illa upp om jag skulle fråga något som det redan ordats om.

Kram på er!

• Bunny81

Trulsa79: Jag jobbar åxå som lärare! Men jag tänker följa min klass tills jag går på föräldraledighet! Jag har ingen aning om hur man ska berätta för barnen och föräldrarna?? Om man ens ska göra det... Barnen lär ju märka det när det  börjar synas mer och då berättar väl de för sina föräldrar ändå...

• Hedi

wujonnis: Hej och välkommen!

Nanniz: Men usch vilken hemsk upplevelse, det är ju sant man gar och är orolig för nu när man inte känner nagot. Ska iaf till läkaren igen imon och gjorde vul i v13. Skönt att allt ser bra ut den här gangen för er det kommer säkert att ga kanon.

Ingen här som arbetar med controlling va?

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 19:16:40 följande:
    Nu kan jag va lugn ang bebisen. Känt av den nu ikväll, små buffar som kommer....Syns inte utanpå, men känner av den... Känns mer när man sitter framåtlutad vid datorn...Nu kan jag andas ut iaf=)
    Gud va skönt! Önskar jag kunde känna ett livstecken jag med!!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C
    Nanniz skrev 2010-05-19 20:01:09 följande:
    Hej hej.. Vågar nog hoppa in här hos er nu.. hoppas att det går bra Jag heter Hanna och väntar mitt och makens tredje barn. Är beräknad till 1/11, i vecka 17 nu. Har en hyfsat bra graviditet hittills, varit på ul i v. 12+3 för att kolla så att fostret levde, mest p.g.a. att jag fick ett ma i höstas i v. 16 där fostret hade slutat leva i v.10-12 någon gång. Var hos bm i v.15 för att se om hon kunde lyssna med dopplern, efter mycket letande kom det magiska ljudet svepand förbi.. skönt. Nu har jag passerat dagen D känns det lite som och jag börjar faktist tro att det blir något.. Ska bli kul att förhoppningsvis få följas åt med er alla här.. har små läst lite här inne ett tag och hoppas ingen tar allt för illa upp om jag skulle fråga något som det redan ordats om. Kram på er!
    Välkommn hit. Va ingen rolig sak du varit med om, men skönt du passert dom veckorna iaf...

Chanell- Får hoppas att de kommer snart....Har man känt en gång så vill man känna hela tiden. Nu vill se på UL vilket liv de egebtligen är på bebisen därinne
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2