wujonnis skrev 2010-05-19 17:56:01 följande:
Hej allihoppa! Här kommer jag och klämmer in en gravid mage till i gänget... Hängde egentligen på en annan tråd men inget hände där så jag tar mig friheten att ansluta mig till er!17 v... första bebisen... 4 November (Allhelgona)... Göteborg!Redan gjort 3 ultraljud men kan knappt vänta 4 veckor på att få besöka bebisen igen! Då är det RUL.Hur känner ni för att titta vilket kön det blir? Jag och min Sambo har lite delade meningar och jag kan bara se positiva saker med att få reda på det! Trött på att kalla magen:-Han...Hon...Det? Har i och för sig kallat lillen för "Bönan" sedan jag såg bebisen på Vul redan i vecka 9 då det just såg ut som det... en Böna!Nån mer som kanske har "döpt" magen till nåt fint?Kram
Välkommen till denna tråden!
Jag väntar åxå första barnet, beräknat är 13 november! Är i v 15 nu. Jag bor i Borås med sambo (snart man... Bröllop i sommar) i hus som vi håller på att renovera.
Vi har gjort 2 ultraljud, ett vul och ett vanligt! Min mage heter "bebis"! Ha ha... Väldigt kreativt! Kallade magen bönan innan när jag varit på vul, men inte längre. Vi kommer nog att ta reda på könet längre fram! Vi ser inte heller några nackdelar med det!