• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Frogster

Just nu känner jag mig faktiskt rätt lugn inför rul.
    Men så var det inför KUB också.... Var lugn fram till det bara var nån dag kvar! Då vart det full panik! Hahaha
    Får ju inte se liten förrän den 7:e vilket känns evigheter bort....

Har också tänkt på det där med att "alla" verkar ha rätt stor mage när de gör rul!
    Förvisso har jag ju nästan 3 veckor på mig att växa men än så länge syns nära nog ingenting här.
    Kommer fortfarande i mina jeans som har lite lägre midja. Alla byxor med högre midja är körda däremot! Dessa växte jag dock ur runt v.10-11 när jag ökade som mest i vikt så "tyvärr" beror det bara på att fläsket har ökat i omfång och inte på att lilla "grodboet" har växt sig för stort! Haha

• frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-20 13:29:14 följande:
    ha ha ha, jobbiga gaser som sparkas.. *asg*
    Ja och som ger såna smärtor i mage, rypp och underliv
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn

rygg

• frukarlssonn
    Frogster skrev 2010-05-20 13:30:44 följande:
    Just nu känner jag mig faktiskt rätt lugn inför rul. Men så var det inför KUB också.... Var lugn fram till det bara var nån dag kvar! Då vart det full panik! Hahaha Får ju inte se liten förrän den 7:e vilket känns evigheter bort.... Har också tänkt på det där med att "alla" verkar ha rätt stor mage när de gör rul! Förvisso har jag ju nästan 3 veckor på mig att växa men än så länge syns nära nog ingenting här. Kommer fortfarande i mina jeans som har lite lägre midja. Alla byxor med högre midja är körda däremot! Dessa växte jag dock ur runt v.10-11 när jag ökade som mest i vikt så "tyvärr" beror det bara på att fläsket har ökat i omfång och inte på att lilla "grodboet" har växt sig för stort! Haha
    Väldigt många börjar inte växa förrän efter v20 så det är nog bara på film som alla är så fina och runda till ul!
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-20 15:09:08 följande:
    zooborns.typepad.com/zooborns/elephant/ Åh jag villha en elefantbebis!!
    Ja men gud så sött!!
    popcornplaya skrev 2010-05-20 15:16:10 följande:
    Elefantbebisar är sååå söta. En månad efter Philip föddes så var vi på borås djurpark och där hade dom världens sötaste elefantbebis som bara var två månader när vi var där.
    Kan de vart samma bebis vi såg? Jag va där med en kompis o då va det en liten elefantbebis där Tror vi va där -08 eller nåt.
  • Helen C

Hej tjejer.
    Inne en snabbis, e så underbart väder här i Kalmar så man e bara ute. Sitterr i bikini och solar.
    Här är de liv i magen så det e kul....
    Läser igenom ikväll

• popcornplaya
    Marinero skrev 2010-05-20 15:26:07 följande:
    Ja men gud så sött!! Kan de vart samma bebis vi såg? Jag va där med en kompis o då va det en liten elefantbebis där Tror vi va där -08 eller nåt.
    Ja det var nog samma, sonen är född i juli-08 så vi var väll där i augusti nån gång.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2