• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:31:02 följande:
    Välkommn hit. Va ingen rolig sak du varit med om, men skönt du passert dom veckorna iaf... Chanell- Får hoppas att de kommer snart....Har man känt en gång så vill man känna hela tiden. Nu vill se på UL vilket liv de egebtligen är på bebisen därinne
    Ja och jag får inte göra ul förrän efter semestern så känner man inte ett skvatt innan dess lär man ju noja
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 20:39:26 följande:
    Ja och jag får inte göra ul förrän efter semestern så känner man inte ett skvatt innan dess lär man ju noja
    Varför får du inte göra de???? Länge ju
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:40:08 följande:
    Varför får du inte göra de???? Länge ju
    Jag är i v 16+4 dan innan vi åker, tror det är för tidigt då.
  • mzetterblad

ja är sååååååå nojjig!! ja känner inte bebisen ETT DUGG!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 20:41:51 följande:
    Jag är i v 16+4 dan innan vi åker, tror det är för tidigt då.
    jaha ok.... Då hoppas vi att du får en tid när du kommer hem
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-19 20:44:58 följande:
    jaha ok.... Då hoppas vi att du får en tid när du kommer hem
    Jo jag kommer få det ganska tätt inpå antar jag för då är jag i v18.
  • Kinne79
    Bunny81 skrev 2010-05-19 20:12:15 följande:
    Trulsa79: Jag jobbar åxå som lärare! Men jag tänker följa min klass tills jag går på föräldraledighet! Jag har ingen aning om hur man ska berätta för barnen och föräldrarna?? Om man ens ska göra det... Barnen lär ju märka det när det  börjar synas mer och då berättar väl de för sina föräldrar ändå...
    Min arbetssituation är lite annorlunda, jag jobbar på en Waldorfskola (halkade in på ett bananskal är utbildad till vanlig lärare) och föräldrarna är superengagerade. Jag har bara 6 elever i klassen som är en 4-5:a så vi har en väldigt nära relation. Vill inte att de ska få en chock efter sommarlovet när jag kommer tillbaka med stor mage. Jag kommer vara i klassen fram till höstlovet, sen tänker jag ta ledigt. Tanken i en Waldorfskola är att eleverna ska ha samma lärare från 1-8, och jag är redan deras tredje så det gör det hela lite extra känsligt. Efter mammaledigheten får jag inte komma tillbaka till klassen just för att det inte ska bytas hit och dit.

Hade jag jobbat på mitt förra jobb, då jag jobbade som högstadielärare på en kommunal skola, så hade jag nog inte sagt något utan bara låtit magen växa.
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-19 20:43:02 följande:
    ja är sååååååå nojjig!! ja känner inte bebisen ETT DUGG!!
    Kan ju va så att du har moderkakan i framvägg, de gör ju att man känner senare....
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-05-19 21:15:59 följande:
    Kan ju va så att du har moderkakan i framvägg, de gör ju att man känner senare....
    jag är jätte rädd att det skulle vara nåt fel på bebisen :/
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-19 21:17:44 följande:
    jag är jätte rädd att det skulle vara nåt fel på bebisen :/
    Jag tror inte du behöver oroa dig....Men är du verligen orolig, kan du inte ringa BM och se om dy kan få lyssna på hjärtljuden, eller när ska du på UL???
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2