• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Jojo 85

kan kolla tradera oxå för mamma kläder/badkläder..
    HM hade förut men nu kan jag inte hitta den. Kanske att det finns i butik.
    Själv vet jag inte om jag vill ha baddräkt e bikini..

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • popcornplaya
    MissCh skrev 2010-05-18 15:06:25 följande:
    Sorry Popcornplaya, såg inte någon där nu.Men här är ett annat tips, har dock inte provat den själv.www.4mom.se/default.aspx?main=/cute-swimsuit-...
    Den har jag redan kollat på men den fanns bara i s och det är inte riktigt min strl tyvärr.

Ellos har jag också kollat in men den hade en dålig kommentar plus att axelbanden känns för klena för att hålla upp gravida tuttar...haha

Ja whiskey gillar han ju så det kanske man ska fundera på. Usch det är så svårt att komma på något. Speciellt inte när man inte har bästa ekonomin.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Bunny81

Idag har jag berättat att jag är gravid för min chef! Hon tog det mkt bättre än vad jag hade väntat mig, så det var skönt... Känns väldigt skönt att ha det gjort! Har alla här berättat på jobbet?

• MissCh

Jag berättade för mina närmaste medarbetare igår eftermiddag, och därefter för några till berörda. Så nu är det offentligt! Känns jätteskönt. Jag är i vecka 17, så det var ju dags, går inte dölja hur länge som helst... För min chef har jag berättat innan.

• Jojo 85
    Bunny81 skrev 2010-05-18 15:56:04 följande:
    Idag har jag berättat att jag är gravid för min chef! Hon tog det mkt bättre än vad jag hade väntat mig, så det var skönt... Känns väldigt skönt att ha det gjort! Har alla här berättat på jobbet?
    jag har inte berättat än. Eftrsom jag är mammaledig vet jag inte än hur jag ska berätta, mejla el bestämma tid o komma dit o berätta.
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Kinne79

Jag berättade redan i v.9. Jobbar som lärare och ville ge rektorn tid till att planera inför hösten. Resten av kollegorna fick reda på det förra veckan, när vi hade ett organisationsmöte inför hösten. Däremot vet inte barnen i klassen om det än, vet inte riktigt hur jag ska berätta.

• frukarlssonn

Jag har berättat för ena chefen men eftersom jag hlr inte jobbar så vet ingen annan på jobbet. Den andre chefen vet ju garanterat, om förstemännen vet vet jag ej. Men tänkte gå ut med det på fb om allt går bra på ultraljudet så då lär få reda på det då

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • sebbe123

Har också berättat för chefen idag.
    Det gick bra fast hon påpekade ju att det blir lite besvärligt för dom men gratulerade så mycket och tyckte att jag skulle säga till när jag tycker det börjar bli för tungt.

Jobbar med att köra ut mat till ett äldreboende och det ingår att man bär en massa tunga frigolitlådor, sen så jobbar jag bara 25% och då förstår jag att det är lite svårt att finna vikarier som vill hoppa in, men nu känns det skönt att man fått det sagt {#lang_emotions_laughing}

• Maddie72
    Kinne79 skrev 2010-05-18 16:42:52 följande:
    Jag berättade redan i v.9. Jobbar som lärare och ville ge rektorn tid till att planera inför hösten. Resten av kollegorna fick reda på det förra veckan, när vi hade ett organisationsmöte inför hösten. Däremot vet inte barnen i klassen om det än, vet inte riktigt hur jag ska berätta.
    Visa en UL-bild, förstorad på OH eller på smartboard via datorn om ni använder det. Fråga om de vet vad du visar upp?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2