Bisquit skrev 2010-05-20 08:50:15 följande:
Lägger till att jag är mer än nervös att det inte ska vara nåt däri... Usch.... Iallafall, vi ska nog inte ta reda på könet, känns som sagt som att öppna julklapparna i förväg. Kallar vår mage för korven än så länge, ha ha.
Jag vet oftast vad jag ska få i julklapp

Vi kollade med Josefine för att jag ville. Denna gången ska vi inte kolla eftersom min man gärna vill ha det som en överraskning. Han är oxå sån som inte vill veta vad han får i julklapp
Jag har inte kunnat läsa ikapp alla sidor.. började igår, men hann inteklart då o nu har det ju kommit massa nytt.. så jag har läst det som skrivits idag.
Jag tror inte man ska oroa sej av att inte känna av bebisen än.. eller om man gjort det o sedan dröjer innan man känner igen. Tror det är så första halvan av grav då bebisen faktiskt fortfarande är väldigt liten. Det handlar väl mycket om vart moderkakan ligger.. jag hade modrkakan lågt i bakvägg förra grav o började känna ganska tidigt.. antar att moderkakan tryckte upp o fram bebeisen lite så det gjorde det lättare att känna av. Troligtsvis har jag moderkakan på samma ställe nu.. läste att den kan hamna där efter snitt..