• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-05-20 15:33:31 följande:
    Ja det var nog samma, sonen är född i juli-08 så vi var väll där i augusti nån gång.
    Ja men då va det samma elefantbebis då
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Jojo 85

Ang hur stor magen är på RUL är nog väldigt individuellt..
    själv såg jag ut så här i v.19+0 förra grav.. 6 dagar efter RUL.. ingen jätte mage, men då tyckte jag att den var stor

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • wujonnis

HEllo tjejer! shit va skoj att ni skriver så himlans mycket!!
    Det är så mycket som man märker att alla funderar på... skönt då vet man att man inte är ensam om att vara lite "knäpp" haha...

Kan inte somna på rygg eller på sidan för jag har tyvärr börjat snarka och då väcker jag mig själv så jag måste sova på mage!! Magen börjar redan vara lite i vägen men att livmodern spricker eller så... det tror jag då inte!!

Har inte kännt av bebisen än... eller hur känns det!? haha längtar!

• Bunny81

Jag brukar ofta sova på magen annars... Men nu gör jag inte det! Tycker inte alls det känns bekvämt. Brukar sova på sidan istället {#lang_emotions_smile}
    Tycker åxå det ska bli väldigt spännande när man väl börjar känna bebis i magen! Är nog en häftig känsla!!! Ser fram mot det!

• Sassa82

Här är det exakt 4 veckor kvar till rul lång tid!! Känner blandade känslor ang att gå dit. Med dottern blev det ju inte det där underbara ul som man hört om. Utan det va i tårar vi gick därifrån, men i slutändan blev det ju toppenbra som bm sa.

Jag sover halv på mage och det ska va jag hört vara ofarligt att sova/ligga på mage som man själv klarar av det.

• frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-05-20 19:19:59 följande:
    Här är det exakt 4 veckor kvar till rul lång tid!! Känner blandade känslor ang att gå dit. Med dottern blev det ju inte det där underbara ul som man hört om. Utan det va i tårar vi gick därifrån, men i slutändan blev det ju toppenbra som bm sa. Jag sover halv på mage och det ska va jag hört vara ofarligt att sova/ligga på mage som man själv klarar av det.
    Oj, va hände där? Det kanske du skrivit men har missat det!
  • Kinne79

Idag har jag varit på inskrivningen, det tog ungefär 1h. Jag berättade att jag ofta vaknade med sovande armar och att armarna känns domnande och stickiga ibland på dagen. Så nästa vecka ska jag till läkaren, jag som hade hoppats att hon bara skulle säga att det inte var något att oroa sig för.

Jag har inte ens fått tid för rul än men nångång efter midsommar borde det bli.

Jag börjar få svårt att få av mig mina ringar, men vill inte riktigt sluta med dem redan. Men kanske borde? Är det någon mer som har samma bekymmer?

• Hedi

Hello! skriver ett ego-inlägg
    Bad läkaren att kolla snabb med ul idag och bebisen levde och han sa att det sag ut att vara en pojke, det var en annan läkare som kollade i v13. Jag sag själv snoppen idag .

• Helen C

Hej tjejer....
    Va kul med UL och såna grejer....
    Har knappt suttit vid datorn idag för det har varit så fint väder, blivit röd om armarna, så imorgon blir de väl mer solning om vädret håller i sig som jag tror de ska göra.....
    Varit hos syster ikväll och grillat oxfile, så himla gott. Pojkarna har jag lagt nu, lediga imorgon och sen ska dom iväg till sin pappa   Så nu blir de bara slappt framför tv.n

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-20 20:13:15 följande:
    Hello! skriver ett ego-inlägg Bad läkaren att kolla snabb med ul idag och bebisen levde och han sa att det sag ut att vara en pojke, det var en annan läkare som kollade i v13. Jag sag själv snoppen idag .
    Ååh va mysigt
    Kinne79 skrev 2010-05-20 20:09:27 följande:
    Idag har jag varit på inskrivningen, det tog ungefär 1h. Jag berättade att jag ofta vaknade med sovande armar och att armarna känns domnande och stickiga ibland på dagen. Så nästa vecka ska jag till läkaren, jag som hade hoppats att hon bara skulle säga att det inte var något att oroa sig för. Jag har inte ens fått tid för rul än men nångång efter midsommar borde det bli. Jag börjar få svårt att få av mig mina ringar, men vill inte riktigt sluta med dem redan. Men kanske borde? Är det någon mer som har samma bekymmer?
    Ja jag har svårt o få av mig ringen emellanåt. Men vill hlr inte ta av mig den än. Sist kunde jag ha ringen till v35 iaf.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2