• wonders

AVA klinik i Riga

Har också intyg på de sprutor jag tar varje dag men senast var det ju bara tabletter jag tog med från Riga senaste gången.
    Håller på och försöker att gå ner i vikt och tja det går sådär men är iaf på rätt håll nu. Dock är min byst i samma storlek fortfarande. Kan detta vara hormonerna eller är jag på väg mot klimakteriet eller vad tror ni händer? Funderar ju i de banorna att jag har ju gjort en del ivf:er och då har det ju "försvunnit" en hel del ägg så tänkte att jag har skyndat på mitt åldrande...? Någon som har lite input på denna sida? Utöver detta med min byst så har jag inga vallningar eller ja annat sånt som man läser sig till att man kan få.

• wonders

Usch då Snorpan det var lite kortvarig glädje hoppas så inte blir fallet och de 3v fram till kub går fort så du slipper våndas längre.

Villsågärna jaha jag trodde att man plockade av typ den reserv som finns och att när det blir lite färre någon gång att ja det har ju gått upp och ner men att de ägg som tas ut tas ju från hela levnadsbatchen.. Så lite visste jag om den saken. Lär mig fortfarande så många nya saker här inne om detta nästan dagligen och har ändå hållt på i ca 4år med ivf:er och allt runt ikring.

• wonders

Det är ju underbart att höra om hur det går sen efter att man har haft helvetes perioden. Att man faktiskt kan få andra krämpor och att man gläds åt och kan få sen den/de lilla liven. Så ni som inte är redo eller känner för att hänga kvar oavsett gör det.

Redan nu blev jag lite intresserad. Vårt val stod mellan Serum och Riga men eftersom en kompis till mig hade lyckats bra i Riga blev det dem. Vad innebär deras metod i form av mediciner och tillvägagångssätt? Vill gärna veta för börjar ju undra eftersom mitt förflutna inte är direkt plusrikt.
    Lycka till och sola för mig med när du ändå är där om du har lite tid över förstås.Cool

En liten undran.. Om jag skulle vilja ha två insatta hur många tar de då upp ur frysen? Tar de upp 2st eller ett extra ifall ifall? Vill ju bara veta hur många försök jag har på mig.

• wonders

Tackar för de sköna strålarna kan behövas när man tittar ut och det snöar men hinner tina innan det lägger sig på marken idag. Ta klänning om du känner för det. Kan ju vara skönt att få känna hur det känns redan nu och inte behöva vänta tills sommaren här.
    Låter spännande att höra vad de säger i Aten.

Här påbörjar jag snart min nästa ÄD i Riga. Har idag fått info om att starta med tabletter på fredag. Denna medicinrunda ser ut som följer: Progynon 2mg 3/dag ul 31/3 och ET 10/4 troligen. Ja och före ET ska jag starta med Utrogest 2tabletter 3ggr/dag.. Borde jag tänka att jag sa börja med dessa typ en vecka innan eller räcker det med typ 2dagar före? Kommer inte ihåg sen förra gången.

Krvik lägger du till mig också på den långa fina och mysiga listan?

• wonders

Jag tar redan fragmin 12500 vilket är den näst minsta dosen jag vet finns. Tidigare fick jag gå ner till vsd som sades vara typ förlossningsdos om jag nu förstod rätt. Dosen då är 5000enheter. Har en sk apc resistens på en dna stegs benet.

Vet att jag brukar känna av mitt ben eller så om jag missat någon spruta.. Däremot vet jagju iinte om de som inte har haft en propp är lika känsliga. .

• wonders

Grattis mammsen till den lilla tjejen. Skönt att RUL gick bra och förstår att det är något lugnande att se hjärtat slå. Vill ju verkligen också vara med om denna mysiga känsla. Längtar så.

Redan vad häftigt. Jag ska på vul 31/3 och sen kör vi den 10/4 om allt ser bra ut. Är också lite orolig och känner mig osäker på om det kommer gå vägen.
    Här är det också mannen som sa varför vänta? Det blir ju inte bättre för att du väntar eller hur tänkte du? Så nej det stämmer ju. Denna gången tänkte jag sätta in 2st och sen får det väl bära eller brista.. Blir det tvillingar får vi ta det då med alla risker osv det innebär..

• wonders

Swede förra gången fick jag rekommenderat att bara sätta in 1 för det var så bra. Men denna gången kommer jag att önska sätta in 2 för nu orkar jag inte vara försiktig längre. Som redan säger det får bära eller brista men 3st nja då blir jag feg igen. Nej nu ropar solen på mig där ute.

• wonders

Hmmm jag var nog lite snabb när jag skrev att jag skulle göra ET den 10/4 menar ju FET. Haha denna gången blir det första gången för mig med en eskimå. Hoppas att det bringar tur. Har en kompis som lyckats med sina eskimåer i 2 omgångar.

• wonders

Låter inte skönt att ha så svullna fötter att man har ont men förstår att det kan det ju vara värt. Du har ju snart BF, åå så avis jag blir men tja snart är det en ny omgång av väntande och jag hoppas på en eskimå som fastnar.

Fru84 har du mer än ett underverk? Och i så fall var de "alla" eskimåer? Själv är jag ju trots mina många ivf:er novis på området men som sagt kompisen har två som gick hela vägen vilket känns som en positiv sak.

Frukosten avklarad. Skulle vara så skönt att få vara ute i solen men får njuta av den via fönstret tills det är lunch här. Ha en underbar dag!

• wonders

Grattis Redan känns som det var igår du åkte ner till Aten och redan har du en donator med så många goa möjligheter. Underbart. Så nu har jag mailat och frågat om jag kan få insatt 2st denna gången. Vill ju att något av dem iaf ska fastna. Hade glömt det tills jag kom att tänka på att du är våglig och sätter in 3st. Håller tummarna att du får tillbaka ett riktigt till bredden fyllt påskägg med goa saker i. Det sägs ju att alla goda ting är 3.Flört

Svar på tråden AVA klinik i Riga