• wonders

AVA klinik i Riga

Lina jag fick info nu när jag var där att deras recept ska funka lika bra hos våra apotek. Tror att det är så att deras recept kostar ju "fullpris" här men vet ej vad det kostar att få sina mediciner sända hit med DHL..

• wonders

Hmm Redan skulle du inte till Riga eller har jag missat något? Trevligt i alla fall att du åter är på banan och ska göra nytt försök.

Micro så lite så och tack själv för trevligt sällskap.

• wonders

Beccalie det var ju inte så det skulle gå. Hoppas att det går att "rädda". Coolt att du fick en svensk som läkare men egentligen inte jättekonstigt. Stora kramar kommer här.

• wonders

Zaq har bott på Tia. Inget särskilt mer än att det är rent och fräscht och inte så långt från nya kliniken. Ja och billigt.

I onsdags morse hade jag sån mens smärta att jag trodde att det skulle  komma blod men inget och efter det har jag ju haft känningar men absolut inte i närheten av det. Mailat med Riga som säger att det är normalt med lite sådana känningar och om det inte kommit blod men det har det ju inte så än känner jag hopp.
    Dock känner man ju, trots att man inte borde, av kroppen några gånger om dagen. Illamående har jag kännt trots att jag äter B6/mag men inte alls så mycket som vid tidigare omgångar. Trött och typ alltid sugen på något att äta, vilket jag inte har varit vid tidigare omgångar. Jaja denna analysering som man gör men som lika gärna kan bero på tabletterna man stoppar i sig.

Härom dagen tittade vi på naturprogram om Pandor på tv och sambon säger att ja vi kan ju döpa den till Panda för vi har ju lika svårt att få till barn som dem...
    Tänkvärt men kommer nog inte att döpa något barn till Panda iafDrömmer

Hoppas att ni solar på och stärker kropparna inför kommande, pågående försök.
    Kram 

• wonders

Hahah ja det är ju det som är det konstiga. Det finns de som inte haft några symptom alls som blir gravida och de som inte blir trots symptom.. Så man får snällt vänta till TD och se.

• wonders

Micro jag har fått min remiss från gyn vid VUL och sen finns ju alltid Werlabs men de kostar runt 1000-lappen har jag för mig.

Som The75 säger det är mest medicinerna som talar. Du kan dessutom få av mig jag har så det blir över. Med min bakgrund så brukar det inte vara plus iaf.. så oroa dig inte över det.
    Det är måndagens prov som avgör saken. Glad

• wonders

Ja det där pendlandet har jag hållit på med idag. Finns att göra på jobbet men inte tillräckligt för att hålla hjärnan sysselsatt hela tiden.

Men just idag vet jag inte om jag längtar till td eller om jag kan låta det gå lite tid till.. Förmodar att det har med mitt gamla facit att göra. Men de 60% är kanske till min fördel denna gång. Vem vet. .

• wonders

Grattis Mrs Cecilia. Har läst din blogg och är imponerad vad ni har gått igenom och ändå är så starka. Skönt att allt har gått bra och att de börjar växa till sig och slipper cpap:n. Tror att det är rätt skönt ändå att vara kvar på sjukhuset och få den hjälp som behövs för att klara av att få de små att vara varma och utvecklas till att klara sig utan sonder mm.

Zaq om du inget hört brukar det vara ett gott tecken. Riga är underbart denna tiden på året när solen skiner och det är mycket folk ute.

Helisa jag kan förstå den där underbara pirrande känslan av att få boa till det med både det ena och andra inför att knyttet tittar ut.

Själv så har jag fortfarande trötthet i kroppen. Sover när jag kommer hem om bara tillfälle ges. Annars grinig. Jag kanske ska förklara att jag inte har haft det så länge utan att det ofta har avtagit ju närmare td jag har kommit så mitt hopp har höjts lite.. Dock fortfarande lite berg-o-dalbana vad gäller just testet..

• wonders

Tackar för tumhållningen. Idag är en nervös dag.

Fru84 skönt att vara på g igen förstår jag.

Wonderstruck hoppas att de får vara kvar ett litet tag till så de blir färdiga att möta världen utanför utan för mycket hjälpt..

Beccalie din historia är inte rolig men det är då man förstår vad mycket som ska till för att allt ska "flyta på" och att om man har en graviditet utan komplikationer och framför allt att det kommer ut en lite krabat i slutändan är ju rena underverket. Men det behöver jag ju iofs inte tala om för er  här inne men jag tror att det är många som tar allt detta som vi jobbar för för givet att det ska fungera..

• wonders
    Micro skrev 2014-07-28 10:56:23 följande:

Plussade i morse:)) i eftermiddag till vc för blodprov. Nu är jag ännu mer nervös:)

Grattis Micro! Vad roligt att du lyckades med denna hjälp.
Svar på tråden AVA klinik i Riga