AVA klinik i Riga
Grattis Veris till det lilla livet i magen.????
Grattis Veris till det lilla livet i magen.????
Hejsan Micro kul att du gör ett syskonförsök. Tänkte se om de har någon tid för mig i juni men har inte börjat jobba ännu så inte kommit in i normal jobbrutin ännu..????
Hej Micro hur går det? Något nytt försök inplanerat? Jag ska ringa om mediciner imorgon. Känns pirrigt att ge sig på denna "cirkus" igen. Denna gång vill de att jag ska ta progynon från dag 2 och sen lutinus fyra dagar före transfer.. Inget annat.. Känns som jag hade ett halvt apotek att ta varje dag förra gången.. Någon som gjort denna syskonresa? Micro känner du igen det?
Micro Har två eskimåer kvar så tänkte göra ett syskonförsök innan jag kan känna att jag är klar och kan slå mig till ro med min klimp jag redan har. Då vet jag att det inte är någon konstig medicinering jag fått. Tack Azurea och TyckOmMig för er input.
Liten fråga vilken dag i cykeln görs transfern på när man inte går på procren? Känner mig ringrostig i denna världen????
Hmmm har fått dag22 denna gång så får se. Efter mina 10 tidigare försök är jag tudelad. Vill bli gravid men egentligen inte gå igenom denna cirkus med ev misslyckande.. Kastas mellan glädje och tveksamhet.. Graviditeten var underbar...!
Micro jag har fått tid den 15:E så resan bokad och även incheckning klar. De var nöjda med bara 1vul för mig. Troligen för jag hade så bra hinna redan första turen.
Tack Redan47 hade för mig det men även att jag fick insatt sent förra gången också vilket var lyckat ju????
Micro om så bara var fallet. Nej jag har ett tidigt flyg 7.30 och ett hem 19 på onsdag. Det värsta är att jag känner som mensvärk.. Kommer inte ihåg att det var så förra gången men har väl förträngt det bara..
Micro eftersom den restaurang vi var på verkar bli renoverad så sitter jag i skrivande stund på burga som är mittemot Albert hotell och nära till kliniken. Det spänner i magen men i övrigt lugnt men jag börjar bli nervös nu..
Tack ska du ha tyck om mig. Trevligt att ses Micro även om det kändes som alldeles för kort tid..
Micro hur många blev det? Själv har jag varit lite groggy idag.. Liten mådde dåligt inatt så har suttit vakt några timmar inatt..???? Känner inga direkta symptom mer än lite feberkänning i kroppen men det är ju inget som säger varken bu eller bä just nu iaf.. Den 28:e vet man..????
Glömde ju berätta. På vägen hem kommer en kvinna fram och säger:- du var på kliniken eller hur? Då har hon varit och fått ÄP samma dag. Tror hon sa återföring tisdag dock ej säker. Tipsade henne om denna tråd och även den andra.. Känns ju som att det egentligen inte är så stor skillnad på vilken form av IVF man gör. Det är ju på vilket ställe och vad man får i medicinväg mm som kan vara en djungel ibland..????
Tack Frazze ja bara 1vecka kvar till TD.. Man kan bli kollrig för mindre..????
Jaha det blev inget mer underverk för oss..???? Men tänker som så att hellre glädjas över henne och ge det hon behöver och strunta i fler försök som är rätt så stressiga och man blir knäpp.. Som sambon sa vi har iaf försökt och ja efter 11försök och ett underbart barn får vi nog påstå att vi inte gav upp så lätt.. Håller tummarna att det går vägen för dig imorgon Micro. Stor bamse kram