• zaq1234

AVA klinik i Riga

Jag har ju tagit utrogest vaginalt i 10 dagar, kan det göra att man blöder lite?
    Var det inte så för dig Lina?
    Är ju på dag 21 i cykel o tagit progesteron i 10 dagar för att få en normal längd..då så konstigt om det är mens redan? Man vill ju inte att ngt annat ska vara fel nu...när man förhoppningsvis ska göra nytt försök.

Nadia sa ju också att jag skulle göra UL dag 2 lite stressigt att få till det redan i morgon då det är söndag idag..

• zaq1234

Lina, ahavanaria tufft för er att må så dåligt, hoppas verkligen det blir bättre snart. Orkar ni jobba eller är ni sjukskrivna?

Jag har precis gjort ul o folikeln är borta. Har mailat Riga o vill starta med progynon idag. Hoppas de säger ja!

• zaq1234

Har ngn ngt bra tips om vad man kan säga på jobbet när man tar ledigt för detta.
    Så typiskt att just den dagen jag har prel bokat för  FET är då vi har "obligatoriska" saker på jobbet..man måste ha mkt bra skäl för att få ledigt..vilket detta ju är, men jag har ingen lust att säga detta till chefen..vill heller inte ljuga....vad kan man säga som är nära sanning...?

• zaq1234

Betula, har du fått svar på hcg? Det är ju många som verkar blöda här i tråden o det inte är missfall.. Hoppas så att det går bra för dig! Kram

• zaq1234

Tyck om mig

Jag fick mens 26 eller 27 okt. Progynon den 28. UL dag 9. fet dag 18. Detta är planen. Första gången gjorde jag et dag 21 då slemhinna på 17mm, ev för tjock.. Så jag tror det är bra för mig att inte göra för sent.. Men jag vet inte, hamnar alltid vid en helg. Så hellre fredag dag 18, än måndag dag 21.

• zaq1234

Nugällerdet. Du är inte ensam vännen! Det finns många här som kämpar och kämpar och du kommer att komma igen!! Det är alltid så otroligt tufft då man testar minus. Jag vet så väl hur det känns... Men på ngt sätt så kommer man igen. Många kramar till dig

• zaq1234

Idag kollat slemhinna. 9 mm. Inga folliklar.

Väntar på svar på Tsh... Hoppas det sjunkit.

• zaq1234

Jmt jag varierar från 22 till 29 och de gick vid et på den kortaste då, det var ju viktigt att ta procren innan mensen. Vid Fet så verkar det inte spela lika stor roll, då går de på resultat från ul.

Svar på tråden AVA klinik i Riga