AVA klinik i Riga
Fick de förra gången. ..fick plus då med men embryo dog i v.6....
Allt kan hända. ..
Håller tummar för att det fortfarande utvecklas! Kram
Fick de förra gången. ..fick plus då med men embryo dog i v.6....
Allt kan hända. ..
Zaq:::: du får välja strategi, testa varje dag... Ta varje resultat som det är. Du har ju ingen aning om ditt hcg värde , det kan ju vara på 5... Då syns det inte ju. Eller strategi att bara testa officiella TD : se vad hcg säger!
Du blir knäpp får psykbryt att bli deppig varje neg resultat. Sa ju det är tidigt!!!! Då kan det bli falskt negativt!!!!
Super embryon har inte hjälpt mig, det är inte enda faktorn.... Tyvärr, men viktig. Ich hur bra de än är, kan de va defekta och sluta utvecklas. Vi kan bara se kvaliteten just dag 5, säger inget om dna.
Så tålamod tålamod en ingridensr på denna resa som verkligen prövar oss! Kram!
Som ni kanske kommer ihåg , ja vi kommer vara öppna m ÄD som vår metod. Mina svärföräldrar är inkluderade då de ibland behövt vara hundvakt... Och för de är de- bara respekterar oss. Vi ha gått igenom så mycket i livet, vi står 100% för detta beslut- vi vill ha fler barn. Nästa skikt blir inkl när det är definitivt plus. Ytterligare utåt på löken.,, som det faller sig. Har inte tidigare info mina graviditeter med basun. Liksom inre kretsens angelägenhet.
Grattis chikita! Äntligen svar på denna väntan!
Wonders skönt du tar dina blodkänningsr på allvar och vilken bonus stt få en tjuvtitt!! Spännande vad det blir! Ett säkert iallfall- grattis!!!
Linaq: läste just högt vad du skrev för min man, då jag precis haft en gråtstund över gångna årets humör i svajningar utan resultat.., upp o ner! Då är det skönt att titta in här för att sr att jag inte är solo.
Zaq: positiva är att det fäst! Så då vet du att det är möjligt! Hoppet ligger i stegringen på nästa hcg prov. Det säger något om hälsotillstånd på embryo. Håller tummar för att en ny växel lagts in !!! Kram
Hejsan tjejer. Låter kanske lite konstigt men jag har "hittat" lite progesteron mic suppar i skåp när jag började flytta om för vi ska fixa vår ena toalett.. Någon som behöver sådana? Utgångsdatum 15-02 och 15-04. Ingen koll på exakt hur många men fann ca 3paket give or take. Återkommer med ytterligare fynd.
Hej,
Jag är gravid i vecka 7. Är det någon som har två extra paket progesteron mick och bor i Stockholmsområdet? Inboxa mig. Jag kan ge tillbaka dom imorgon.
Apoteket glömde min beställning och är försenade. Får nya imorgon!
Annaba: jag blev alldeles tagen av vad du varit genom och har framför dig. Hoppas innerligt att operationen ej behöver sätta stopp för era din ÄD behandling i framtiden. Varm kram till dig.
Zaq: hej! Länge sedan, har varit sänkt o ej orkat skriva någonstans. Ang fragmin; 5000 enheter du ska ha. Alternativ 4500 innohep. Det är de styrkor som finns att läsa gäller vid profylax, graviditet o kombi östrogenbehandl. Jag vill minnas att innohep är faktiskt billigast. Jag kommer gå över till den framöver.
Chikita: har du fått titta något mer på VUL?
Lina; spännande håller tummar för super kvalité skörd!
Jag har börjat knapra östrogen och har VUL mätningar framför mig, sedan får vi se när transfer blir.
Tjoho, på er alla i tråden och där ute . Det ska gå, eller hur! Kram
Zaq: min ärliga mening är ; att det är precis som det du funnit att läsa. Det embryot som fäst är ej livsdugligt. Vad det beror på, går ju inte att svara på, DNA fel. Då ska det inte, bli bebis. Som beccali sa, det är helt naturligt att ingenting syns, det är för låga hcg värden. Och i flesta fall så rusar hcg och ingenting syns ändå på VUL då är det utomkvedes. Kom ihåg att vi är medvetna om en graviditet långt före många vid spontan graviditet har en aning om det. Och inte förrän då i v 7-8 kan man få till ett VUL , just för att dess förinnan syns inget... Det jag menar är att det embryo som då hänger på ett snöre stöts ut med naturlig mens, då äts inga extra hormoner som håller slemhinnan från att blöda ur. Låga hcg värden är inga problem i sig, det är utvecklingshastigheten som är avgörande för dess friska framtid.
Frågan är vad får du för råd från Riga ?
Jag skulle inte fortsätta min behandling om set skulle hända mig. Jag skulle inte vilja vänta fram till v 8, eller då hjärtanlag börjar bildas. Det är annars ett kritiskt moment i utv hos embryot. Sk missfall är ju störst risk fram till V8.
Tack för din omtanke! Kram och ta reda på det du behöver för att fatta beslut om framtiden. Vad säger din partner?