• callimero

AVA klinik i Riga

Usch vad jobbigt Krvik, men skönt att det verkar upphört. Verkar som sagt väldigt vanligt med blödningar men fy så oroande såklart. Vila och extra progesteron är nog bra, tror jag har läst något om extra c-vitamin också.

Åh vad jag håller tummarna för ett positivt test lisa!

• callimero

Usch, idag började jag svettas som jag gjort så många ruvningar, oftast vecka 2. Eller snarare kallsvettig, helt dyngsur i nacken och på ryggen. Spekulerar om det är immunförsvaret som spökar. Någon som har likadant?

• callimero

Gjorde de någon undersökning i samband med infosamtalet också Dina? Vi var på samtal och gjorde ultraljud i samma veva i juni. Sen var vi över i augusti för att lämna prover men det tror jag går lika bra att göra här hemma. Då vi har manlig faktor ville vi testa spermierna i deras lab för att höra om vi även behövde donator där med. Fråga annars varför så får du en förklaring direkt.

• callimero

Stort Grattis till att du är GRAVID Lisa! Och Redan, så bra resultat och nu 2 fina i magen. Heja! Fick nu svar varför jag ska trappa ner till endast 1 Progynon efter ET och det var att om slemhinnan ser fin ut vid ET så behöver man ej ta samma dos Progynon som innan. Känns dock förvirrande då jag tror ni övriga också haft bra slemhinnor vid ET?

• callimero

Usch, denna v 2 av väntan är alltid pest. Har sedan igår blivit helt dyngsur av svett/kallsvett i nacken och på ryggen. Har haft så innan just andra veckan efter ET. Vet inte vad det beror på. Idag känns det bara pestigt.

• callimero

NinaCamilla, ja det känns mer förväntat då man är i klimakteriet. Jag har haft samma visa vid flertalet av mina ivf, och då har jag inte nedreglerat. Blir ju lite orolig om östrogennivåerna är låga. Eller om det är något immunologiskt.

Jobbigt är det ivarjefall då det ger mig sämre vibbar efter alla ivf-misslyckanden. Har frågat kliniken. Många frågor blir det...

Tack för pepp Krvik!

• callimero
    På gång

MrsCecilia, (5 IVF, 8 ÄD) ET 10/12.

Ruvar

Callimero 13 IVF, första ÄD på nya AVA. TD 4/11

Gravida

Fått barn
  • callimero
    MrsCecilia skrev 2013-10-28 19:30:20 följande:
    Callimero: Jag brukar få så av procrensprutan.
    Sorry - MrsCecilia menar jag såklart i svaret nedan. Snurrig är jag också.

Ja det känns mer förväntat då man är i klimakteriet. Jag har haft samma visa vid flertalet av mina ivf, och då har jag inte nedreglerat. Blir ju lite orolig om östrogennivåerna är låga. Eller om det är något immunologiskt.
Svar på tråden AVA klinik i Riga