Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

vårt mirakel var väldigt planerat.. vi har försökt i 3 års tid, men inte lyckats.. det visade sig att jag bara har en fungerande äggledare så det fick bli provrörsbefruktning för vår del.. och det lyckades på första försöket så vi e jätteglada!!

• Pigletten

jag har inte haft några komplikationer alls.. lite ont i ischias bara.. men det kommer och går.. annars inget.. inget illamående eller trötthet heller.. älskar också att va gravid!! helt underbart!!

nä, tror jag har gått upp 1-2 kg än så länge..  

själv? 

• Pigletten

sånt man kan leva med.. ;) nä fy.. min svägerska hade foglossning när de väntade sin andra men det försvann snabbt efteråt.. =)

jag äter massor.. fast inte hela tiden och jag e inte hungrig hela tiden heller.. bara de "vanliga" tiderna.. frukost, lunch, mellanmål å på kvällen.. och inget sug efter nåt annat heller.. så min sambo har det rätt lätt.. =) 

• Pigletten

Eller hur?! ;)

var i malmö bor ni? 

• Pigletten

vi bor på ribersborg.. har bott här i 2 år.. trivs riktigt bra faktiskt.. bodde på "landet", utanför landskrona innan jag flyttade ner hit till min sambo..

lycka till på rul imorron!! håller tummarna för er.. alltid lika spännande.. =) 

• Pigletten

ja, de e rätt skönt.. fast jag e inte den som går till stranden själv å min sambo jobbar konstiga tider så det blir oftast att jag stannar hemma ist.. =(

fast idag åkte jag "hem" till landskrona och gick och bada med mamma.. det var nice!!!

när jag bodde i Landskrona, eller snarare utanför, hade jag typ 500 m till ett friluftsbad, där spenderade jag en hel del tid då.. men det var ett tag sen nu.. =) 

• Pigletten

Jag har ont längst nere i ryggen och som strålar ut i benet. Var hos sjukgymnasten och fick en del tips, men inget som funkar tycker jag.. Enda är att ta det lite saktare med allt.. Vagga fram funkade också.. =)

Härligt det lät med att simma!! =)

Ska på RUL om 2 veckor.. ska bli riktigt spännande.. e såååååå nyfiken på vad som gömmer sig där inne.. =) 

• Pigletten

så härligt!! 

MFJG: vad har du för blogg så vi kan gå in och läsa?  =) 

• Pigletten

för min del skär det till när jag sätter mig ner.. men inte om jag sitter mycket.. sitter visserligen inte så mycket i mitt jobb.. men men.. =)

• Pigletten

jag har kort på friskis och de har också vattengympa och yoga för gravida så jag tänkte testa det.. 
    vilka dagar är det på Rund och Sund? fick tips om "Annas profylax" från min barnmorska....  med tanke på det här med andningen.. =)

Malmölita: var håller ni på att bygga nånstans? 

Svar på tråden Malmö BF 2010