Malmö BF 2010
kul!! det e på parkmöllan va?
kul!! det e på parkmöllan va?
vet hur det känns.. =) mindre kul i denna hettan iaf..
jag tänkte börja i augusti eller så.. men får se hur det blir.. =) brukar lyckas hitta ursäkter för att göra nåt annat ist.. =)
vattengympa och gravidyoga ligger nere på friskis nu under sommaren, kollade nyss för att vara helt säker.. =)
cykla vet jag är bra.. hoppa har jag testat.. funkar inte alls.. springa har jag inte testat.. men jag hade nog använt cross trainern om valen stod mellan springa och cross trainer.. =)
själv väljer jag att dansa.. =) eller promenera..
Jag är också förstföderska.. Är beräknad till 24 dec..
Kul att det är fler som hittar hit.. =)
jag är 29 år och bor i malmö..
Marremia: lycka till på ultraljudet på måndag.. vi ska på ultraljud 1 vecka efter dig.. längtar så..
Karin010: jag har också tänkt gå på friskis vattengympa och vänta barn gympa till hösten.. Får se hur det blir med det.. =)
vi har inte bestämt om vi ska ta reda på könet.. vi är jättenyfikna och har väl sagt att om det syns direkt eller väldigt tydligt så vill vi veta.. men inte annars.. svårt att hålla sig..
vi har redan köpt lite kläder till den =) men bara i neutrala färger så det funkar till vilket som..
vi har redan fixat vagn, säng, skötbord, bilstol och alla tillbehör till det också.. =) vi beställde på babyproffsen och hämtar det när det kommit, eller när det närmar sig..
vill va klar med allt innan jag blir för stor och otymplig.. så jag kan hjälpa till =)
jag har för höga krav på allt.. blir väl så kanske när man jobbar med barn.. man ser så mycket och man har sina resonemang.. =) nästan för mycket ibland enligt min sambo.. haha..
barnvagn : stadiga hjul.. 4-hjuling har vi bestämt oss för.. kanske svårare att styra, men säkrare för barnet.. har varit med om en 3-hjuling som vält med ett barn i när han sov.. =( små hjul gör det svårare att hantera i vårt vinterlag.. =)
bilstol gick vi in på råd och rön och kollade.. det blev en maxi cosi cabriofix med isofix för säkrare i bilen.. =) totalkostnad för helt ny blev 3300 kr.. men av säkerhetsskäl tyckte vi att det var lika bra.. =) allt för vår lilla ängel!! =)