Malmö BF 2010
karin010: för mig e det lugnt.. var lite mör i kroppen efteråt.. men ingen träningvärk.. =)
MFJG: e alltid på att fika!! måndagkvällar och helger passar mig bäst.. då kan jag i princip alltid..
karin010: för mig e det lugnt.. var lite mör i kroppen efteråt.. men ingen träningvärk.. =)
MFJG: e alltid på att fika!! måndagkvällar och helger passar mig bäst.. då kan jag i princip alltid..
Jag kan lör-sön v. 40 och lör v.41.. 
söndag funkar super.. min sambo jobbar ändå så det är lugnt för min del.. =)
Jag kollar med "kollegan", sen finns det en tjej till som går på vattengympan med oss som ska ha den 31 dec.. karin010, du vet ju vem det är.. ska jag kolla med henne oxå om hon vill följa med?
Träning tillsammans vore jätteskoj.. alltid skönt att ha nån som peppar en om att man ska iväg och träna.. lite inspiration och lite sällskap.. =)
har kollat med kollegan.. hon tror hon kan.. sen får vi se med hennes mage.. =( men som det ser ut nu så kunde hon nog..
MFJG: håller med dig! Redfellas e helt underbart!!! mums!
tycker sön v.40 11.30 låter bra..
haft en helt fantastisk helg.. har fått mysa med våra kompisars tvillingpar som är 1 månad gamla.. =) de e bara sååå söta.. och idag så syr jag.. snart klar med åkpåsen..
Jojo10: vad blev det för vagn nu då? *nyfiken*
Kollegan har hittat en tjej till som var sugen på att följa med på fikan.. hoppas det e ok.. =)
Jojo010: blev det den gråa?
trevligt att ha kollegan här oxå.. =) välkommen!! =)
Var på glukostest idag.. det smakade inte så vidrigt som jag hade tänkt mig.. det smakade inte gott.. men inte jätteäckligt heller.. =) Allt såg bra ut.. ingen grav.diabetes och järnet låg fortfarande på normal nivå.. så skönt..
stackars kollega som måste äta massa järntabletter.. =(
Håller med karin010.. ska bli kul att ses och att träffa dig MFJG!!