Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

allt bara bra här!
    Har kollat hjärtljud idag.. =D riktigt häftigt.. 142 slag å sf-måttet var på 23. Han följer den normala tillväxtkurvan..

Nån av er som varit på Friskis vattengympa? jag var där idag.. riktigt kul.. pratade med ledaren och hon sa att det var bara 1 pass i våras som var fullt.. annars brukar där va plats även om det står att det är fullbokat.. många som inte dyker upp.. bara att va där en kvart innan.. 

• Pigletten

MFJG: hoppas det blir bättre och hoppas du kan komma på söndag.. ska bli så kul att träffa er alla.. så nyfiken på vem ni e.. =)

har en kollega här från malmö som oxå ska ha barn i slutet på dec så hon frågade om hon fick följa med och jag hoppas det e ok för er.. för det sa jag till henne.. =) 

• Pigletten

tänk att alla går runt med samma tankar.. =) det e helt fantastiskt...

• Pigletten

Nu e det bara 1 dag kvar... Ska bli riktigt kul.. Lite nervöst faktiskt.. Skriva här är ju hur lätt som helst, men att prata "live" e ju en helt annan sak... Glad

• Pigletten

ja, det är i morgon vi ska ses.. det e på konsthallen.. var vet jag inte.. =)

• Pigletten

MFJG: Vad trist att du inte kan följa med.. Hade sett fram emot det.. nån att snacka "sy babykläder" med.. Men men.. hälsan går före och jag hoppas att det lugnar sig när du får vila..

Nästa gång vi ses får kanske bli hemma hos dig så behöver du inte förflytta dig några längre sträckor.. =)

Ska berätta allt när jag är hemma igen.. =) 

• Pigletten

Tack alla för idag!! det var riktigt trevligt.. som Malmölita sa.. synd att ni, MFJG och ÄlskadeMirakel, inte kunde va med..

Helt ok att ta facebook eller mail som slutet forum för min del.. 

• Pigletten

Jojo: Ja, det var en sån jag menade.. =) fick ni bestämt er om vagnen? =)

• Pigletten

MFJG: Nej, eller nja får jag väl säga om bloggandet.. Jag har en blogg där jag lägger upp mina kort som jag gör lite då och då.. till födelsedagar å så..

Jojo10: hahaha.. inte lätt att välja.. finns för mycket att välja bland.. en fördel med citykorgen är att eftersom han föds på vintern får det plats mer; typ täcke/åkpåse, filtar och fårskinnsfäll.. annars hade jag nog valt nån av liftarna.. =) speciellt eftersom ni bor i lägenhet och den är lättare att bära..

karin010: Ska bli kul att ses på vattengympan i morgon.. ser oxå fram emot den.. =)

• Pigletten

Jojo10: hahahaha... enda nackdelen med nitro e att det e rörliga framhjul.. vilket jag inte gillar iaf i vårt vinterväglag.. men jag ska inte komma med nån jätteklok invändning.. hahaha.. ;)

karin010: Hur känns det nu efter vattengympan? känns kanske mer om någon dag.. =) men kul är det!! =)

Svar på tråden Malmö BF 2010