Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

Låter jättekul med fika.. som ni andra sagt.. kul att se vem man "pratar" med här i forumet.. =)

Jag kommer att jobba i  det sista och sen ska jag va hemma 1 år, sen får vi se.. Min sambo jobbar i Danmark och allt med det är så annorlunda och allt ska va så svårt..

karin010: man går in på www.forsakringskassan.se, sen klickar man sig vidare till föräldrainformation och sen anmäl. Sen kommer det upp där. Vi ska gå på infon den 17 september..

Malmölita: min mage har synts sen midsommar, men inte blivit mycket större sen dess, men ändrat form och blivit mer fast och mer mage fram.. Kände av min lille för några nätter sen.. men inte annars.. hoppas jag känner av honom ordentligt snart..  

År det någon som vet när vattengympan kommer igång på friskis igen? läste på deras hemsida att simhallen renoveras.. 

• Pigletten

MFJG: då blev du inte mycket klokare då heller antar jag.. =) tycker inte att man får så jättebra info från deras hemsida heller.. vi ska dit så får vi se om de kan svara på frågorna om hur det är när en förälder jobbar i danmark.. det svaret jag fått per mail var inte speciellt klargörande... =(

Har du lagt ut bilder på det du sytt? Vad syr du? jag läste i en annan tråd att du syr kläder.. är det till er alla eller bara till Wincent?

Jag håller på att sy en gekko till min pojke.. har sytt 2 till våra kompisar som ska ha tvillingar när som helst.. sen har jag kommit halvvägs på den till oss.. ska bara beställa tyg och få det levererat för att kunna färdigställa den.. 

• Pigletten

Jag har absolut lust att fika.. =) alltid lika kul.. =)

Häftigt att kunna se sparkarna redan.. Jag önskar bara att jag kan börja känna lillkillen här ordentligt snart.. man tror ju nåt har hänt eftersom man inte känner nåt.. =) 

• Pigletten

Fika på helgen låter utmärkt.. min sambo jobbar de flesta helgerna så i stort sett vilken helg som funkar för mig.. =)
    fast inte den 28/29.. =)

MFJG: jo, vi gjorde en lista, men den försvann nånstans på vägen tror jag..  =)
    Min lillkille är beräknad till julafton.. =) 

• Pigletten

11-12 sep kan jag inte heller.. firar svärfars frus 60 års dag i Tyskland då.. annars är det lugnt.. kan i stort vardagar oxå men inte tisdagar och torsdagar.. =)

• Pigletten

Jag kan på söndag.. fika var som funkar för mig.. =)

• Pigletten

Jag var också en av de som inte kunde 28-29.. =) men precis som du karin010 så kan jag den 1 sept... =) 

• Pigletten

Vad härligt att vi kunde hitta en datum som funkar för alla!! =)

Det var prat om att fika på Konsthallen. Jag har aldrig varit där så det hade varit kul att gå dit.. Verkar som de hade något bra.. Eller hur var det? 

Svar på tråden Malmö BF 2010