Malmö BF 2010
jag känner en hel del som ska ha barn ungefär samtidigt.. men precis som du karin010 så är det ingen som står mig så jättenära.. fast sen har de flesta av mina kompisar redan barn så de kan vara med i "snacket" iaf.. =)
jag känner en hel del som ska ha barn ungefär samtidigt.. men precis som du karin010 så är det ingen som står mig så jättenära.. fast sen har de flesta av mina kompisar redan barn så de kan vara med i "snacket" iaf.. =)
Marremia: Vi köpte en Emmaljunga City Cross med City Korg till.. Den väger inte så mycket och är lätt att ta upp i vår lägenhet.. + att den är en stabil 4-hjuling.. =)
Härligt att höra att ultraljudet gick bra.. jag längtar till måndag.. då e det min tur att äntligen få se vår bebis igen.. =)
det vet jag.. =) min kollega har samma sak och det är att bebisen sparkar.. =) så grattis!! du har känt din bebis.. =D
jag har fortfarande inte känt av min alls.. =( men men.. förhoppningsvis lär jag väl göra det snart.. =) veta om den lever.. =)
har också varit på semester.. precis kommit hem.. riktigt skönt med 1 vecka på Menorca.. får passa på innan den lille kommer.. =)
vårt UL gick jättebra.. bebisen spralla och hade sig.. inte för att jag känner av det än.. men men..
MFJG: moderkakan låg fram så det är därför jag inte känner av den.. Och ja, vi tog reda på vem som gömmer sig där inne.. riktigt spännande nu att se hur han ser ut när han kommer fram.. =)
Malmölita: Ja, Menorca var riktigt skönt.. Inte så mycket att göra dock.. men en strand, en pool och en bra bok så fixar sig allt!!
Malmölita: ja det är jättespännande.. jag kunde inte hålla mig.. hade tänkt vänta men det gick inte.. =)
Jag vet inte var jag ska föda; Malmö eller Helsingborg blir det nog.. Beror helt på när han bestämmer sig för att ploppa ut.. =)
Tack Marremia! Riktigt spännande.. har börjat handla massa babykläder till honom nu.. =)
Jag vet att Emmaljungas vagnar är bra över lag.. Vi ska ha en Emmaljunga City Cross.. Lätt, behändig, och 4 fasta hjul..
MFJG: Grattis till körkortet!! Alltid lika kul när nån fixar det..
Vet heller inte nåt om smärtlindring vid förlossningen.. får en massa konstiga idéer när jag läser alla billiga Harlekinromaner.. =) Det senaste var "att man ska andas ut barnet".. om det ligger nåt i det eller inte har jag ingen aning om..
MFJG: våra kompisar väntar tvillingar nu i september och de gick profylaxkurs och de sa att det var inget man inte kunde klara själv.. men vissa där som hade oro inför förlossningen tyckte det var jättebra.. Vi har blivit tveksamma på om vi ska lägga så mycket pengar på det som det faktiskt kostar..
JoJo10: som karin010 sa, välkommen hit!
Jag håller med er andra.. hade vatt kul att träffa nån i närheten som man kan träffa dagtid.. ingen av mina kompisar heller väntar barn för tillfället..
Malmölita: jag går hos BM på Slottstadens läkarhus, men de samarbetar med Cura så jag har vatt där på mina UL.