Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

MFJG: Jag hade också tänkt gå på Friskis vattengympa, den börjar den 1 september och de har två tider; 18.30 eller 19.15.. Jag tänkte gå på den tidiga, hoppas det finns plats.. =)

ÄlskadeMirakel: Ja, vi ska träffas den 19 september på Konsthallens fik kl.11.30, så klart du får hänga på! =) Bara kul!! 

• Pigletten

MFJG: vattengympapassen måste bokas och när jag gick in på internetbokningen var passen redan fullbokade.. =(

• Pigletten

Mitt riktiga namn är Anna..
    Vi är helt överens om vad vår lille pojke ska heta.. Det blir Hans Felix Angantyr (förmodligen)..
    Hans efter min sambo och hans släkt..
    Felix som tilltalsnamn för vi tycker om det båda 2..
    Angantyr efter min morfar som stod mig väldigt nära när han var i livet..  =)

ÄlskadeMirakel: som det ser ut nu blir vi ungefär 7-8 st som fikar.. om jag har räknat rätt.. =)

• Pigletten

Jag hade lite problem i början av graviditeten.. var ganska mycket vätskefylld, men nu e det bara en drömgraviditet! Blir det så här kan jag tänka mig att vara gravid många gånger till.. =)

• Pigletten

Jag har köpt en del i stl 50.. bara för att ha ifall att det skulle bli en liten bebis.. sen har vi redan börjat få en del +att jag inte kunnat låta bli utan köpt lite i stl 56 också.. =)

Än så länge har jag gått upp ca 7 kg.. ganska lagom tycker jag.. 

• Pigletten

Malmölita: Jag har inte funderat i de banorna om smärtstillande än.. knappt på förlossningen över huvudtaget.. e alldeles för mycket uppe i nuet för att tänka på det.. vi ska till barnmorskan nästa vecka och lyssna på hjärtljuden.. får väl prata lite med henne om olika metoder då.. =)

• Pigletten

Jag har fått ny info om vattengympan på friskis.. Man kan boka en plats hela hösten där för 1000 kr. Jag vet inte om det funkar efter idag, men min kollega ska gå så hon fixade en plats till mig också.. Men man måste fixa det på plats..

• Pigletten

Vi har, men inte hämtat hem den än.. vi har fixat allt på babyproffsen.. Vi köpte en BabyDan "Tarok".. jättesöt.. =)

• Pigletten

Ska på kontroll på onsdag.. Ska bli riktigt spännande.. Vad är SF-mått?

• Pigletten

MFJG: Tycker inte det låter flummigt..det e ju så det ska va alltid.. =)

Svar på tråden Malmö BF 2010