• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • eekramaren
    Fika 21/10 14.00 bagericafeet, Gustav Adolfstorg

Nyårsbebis10
    Kollegan
    Eekramaren

Passar mig utmärkt för gubben är på herrmiddag den 20:e så då är han lagom rolig dagen efter.
    Kan vara skönt att komma ifrån då.  Flört
  • Marremia

Fika 21/10 14.00 bagericafeet, Gustav Adolfstorg

Nyårsbebis10
    Kollegan
    Eekramaren
    Marremia

Så himla härligt bara en hel vecka kvar att arbeta men så märkligt det känns sedan är det ett tag till nästa arbetsdag :)

Karin010: Ha en trevlig sista arbetsdag :)
    Malmölita: Så kul att ni får komma hem nästa vecka. :)  Hur stor har han blivit nu? Är ni kvar i Lund? 

Vad har ni köpt för att ha i vagnen? Åkpåse eller?

• Pigletten

Fika 21/11

Nyårsbebis10
    Kollegan
    Eekramaren
    Marremia
    Pigletten 

• JoJo10
    Fika 21/11

Nyårsbebis10
    Kollegan
    Eekramaren
    Marremia
    Pigletten 
    Jojo10
  • karin010

Hej!
    "Sista" dagen på jobbet i dag. Känns mycket märkligt!
    Snällt att du bokar nyårsbebis10.

Fika 21/11

Nyårsbebis10
    Kollegan
    Eekramaren
    Marremia
    Pigletten 
    Jojo10
    Karin010

Eekramaren: Vi går på vattenjympa på Friskis & svettis Parkmöllan, Häng på vetja!

Marremia: Har köpt fårskinn till vagnen och filt. Avvaktar med åkpåse då jag från flera mammor har hört att det räcker med det jag har. Sen får vi se om det blir en vargavinter och om det i så fall behöver köpas till en åkpåse.

Malmölita: Härligt att ni ska få komma hem snart. Måste kännas skönt. Hoppas att du kan komma på fikan annars får du hänga på när du känner att det funkar.

Ha en bra dag alla!
  • Monkeyboys mamma

De trodde inte att smärtan hade samband med blödningen då blodet va levrat.. Lämnade urinprov för hon sa att bankomat känna av smärta om man hade urinvägsinfektion.. Men det hade jag inte! Och det har inte kommit mer sen så jag oroar mig inte mer. Och smärtan finns där men jag tror det är lite trångt där inne ;)

• Pigletten

Kollegan: Skönt att höra att det inte var nåt allvarligt.. =) du har nog ändå.. =) med magen menar jag.. =)

Kul att det är fler som kommer på fikan.. inte bara vi "gamla" utan nytt folk oxå.. =) ni e sååå välkomna!! 

• eekramaren
    karin010 skrev 2010-11-12 09:05:13 följande:
    Eekramaren: Vi går på vattenjympa på Friskis & svettis Parkmöllan, Häng på vetja!
    A jag går på vattengympa på rungosund.
    Med inriktning andning o avslappning.
    Där är det barnmorskor som är instruktörer.

Har bara varit där 1 gång men jag gillade det.
    Annars hade jag gärna hängt på - tack för inbjudan!! Glad
  • Malmölita

eekramaren - jag gick oxå på rund å sunds vattengympa och va super nöjd! Kul att höra att fler hittat dit! Marremia - Kan vi uppdatera bf listan i trådens huvud? Antar bara du kan göra d... Vi kanske ska skriva våra datum igen. Antar att jag kommer först då me min tidiga förlossning, hehe. Malmölita - bf 7 nov 1:a barnet

• MFJG

Tycker också vi ska updatera listan men kanske bättre att behålla BF och så skriver vi bakom när du fick + namn och vikt och längd kanske?

Svar på tråden Malmö BF 2010