• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • MFJG

Jag va hos BM idag. Minibus i kulan har redan fixerat sig ;) är i vecka 34+0 idag och dessutom omföderska. Tokigt men sant. BM hon trodde nog inte det riktigt först haha..Men efter att ha kännt 3 gånger (alla gjorde ap-ont) så konstaterade hon att bebis är fixerad redan ;)

• nyårsbebis10
    Monkeyboys mamma skrev 2010-11-09 12:26:49 följande:
    Hej och välkomna till er som tillkommit på tråden... Måste fråga om någon varit med om detta, igår fick jag superont på magen inte i, jag låg i soffan och tog det lugnt så jag ansträngde mig inte. Hade ont i flera timmar... Sen när jag vaknade idag så hade jag brun/beiga flytningar med torkade strimmor av blod, inte mycket... Vad kan detta va????
    Hm, gissar också på slempropp. Bra att du får tid och kollar upp det! 

Känns verkligen som det drar ihop sig i tråden med tanke på bebisfödsel, fixeringar och illamående/migrän. Vi får se till att ta hand om oss nu sista veckorna.

Missade ju tyvärr förra träffen och vet inte om ni pratade om någon ny. Jag träffas iaf gärna på en fika, kanske nästa helg. Är det någon som kan och vill?? 
  • Pigletten

Kan inte nu till helgen.. men nästa vecka är det helt ok.. =)

• karin010

Jag träffas gärna! Fr.o.m. måndag kan jag nästan närsom. Jobbar nämligen min "sista" dag på fredag.

• nyårsbebis10

Tänkte 20/11 eller 21/11. Jag kan båda dagarna än så länge...

• Pigletten

nyårsbebis10: 20 och 21 helt ok för min del.. har du nån tanke på var?

• JoJo10

Jag träffas också gärna, men har planer för 20 och är inte tillbaka förrän på eftermiddan den 21.

• Malmölita

Hej alla å extra hej t er nya som jag ännu inte träffat Jag läser mest i tråden, har bara mobilen så d e lite drygt att skriva. Allt går bra här på neonatal. Har ännu inte kommit igång me amningen men vi tränar Känns lite konstigt att läsa om föräldrakurserna å all annan förberedelse nu när vi plötsligt redan har fött. Skumt att den biten är över... Hoppas att d går bra för er och att ni känner er peppade inför den stora dagen! Den är magisk!

Svar på tråden Malmö BF 2010