• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • karin010

Hej Malmölita! Kul att få en liten rapport från dig o att allt är bra. Har tänkt på er o har undrat hur ni har det. Jag längtar så himla mycket tills vår lill* behagar komma till världen. Kan tänka mig att det är magiskt! Troligen det mest magiska man kan vara med om.

• väntarförstabarnet

Hej!

Här kommer ett inlägg från ännu en decembermamma. Jag är förstföderska och har BF den 30/12 (vecka 32+6 idag).

Nu börjar det verkligen närma sig och jag känner att det vore kul att lära känna er som ska ha barn ungefär samtidigt som jag. Ni verkar ju ha fått ihop en rutin i att träffas regelbundet och det vore superkul att få följa med någon gång.

Imorgon är det dags för TUL och det ska bli så spännande att få se vårt lilla kryp igen! Har redan hunnit med tre UL (vecka 7, 14 samt 19) så vi har ju fått hälsa på det lilla krypet ett par gånger redan:=)

• nyårsbebis10

Välkommen väntarförstabarnet. Bf 1 dag innan mig! Jag ska också på TUL imorgon på Cura, ska bli spännande att höra beräknad vikt och få se bebis igen.

Ska vi köra sön 21/11 kl. 14.00. Hinner du till det JoJo10? Svårt att komma på bra fikaställen...antingen kör vi på Redfellas igen på Entré eller kanske Kallbadhuset. Där är mysigt att sitta tycker jag.  

• karin010

Söndag 21/11 kl 14 blir utmärkt för min del! Hoppas att du hinner tills dess JoJo10 och att alla andra kan!
    Nyårsbebis10: Vi saknade dig på vattenjympan i dag. =)

• nyårsbebis10
    karin010 skrev 2010-11-10 21:43:58 följande:
    Söndag 21/11 kl 14 blir utmärkt för min del! Hoppas att du hinner tills dess JoJo10 och att alla andra kan!
    Nyårsbebis10: Vi saknade dig på vattenjympan i dag. =)
    Nästa vecka blir det nya tag. Förra veckan magsjuk, denna förkyld men nu vänder detGlad.

• JoJo10

Den 21/11 kl 14 ska jag oxå hinna till! :)
    Lägger en röst på Bagericaféet för jag har aldrig varit där men det ser väldigt mysigt ut.

• MFJG

Var ligger bagerie cafét? Är där barnvagnsutrymme? =)

Svar på tråden Malmö BF 2010