• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • väntarförstabarnet

Hej!

Nyss hemkommen från TUL och det var verkligen en härlig känsla att få se lill*n igen! Allt såg jättebra ut och bebben är normalstor för tiden (vägde ca 2100 gr). Vi fick ett par skymtar på ansiktet, men händerna täckte delar av ansiktet emellanåt.

Hjärtat såg helt super ut och ryggrad och revben och allt annat såg ut som det skulle!
    Lill*n ligger med huvudet neråt och lär väl göra det hela tiden tills det är dags att komma ut :=)

Jag vet inte om jag kan vara med den 21:e, men ska försöka komma. Vore ju trevligt att få träffa fler i samma sits. Dock vill jag påpeka att det är hyfsat trångt inne på Bagericafeét och det finns nog inte någon plats för barnvagn skulle jag tro....

• Pigletten

21 kl 14 på bageriekaféet e helt ok för mig.. 

• Kaarro

Hej Hej!

Jag väntar också barn i December, den 21 för att vara närmare bestämd.
    Jag är 22 år och bor i Malmö, de hade varit skoj och prata med andra i samma sits som jag.
    De är första barnet jag väntar så de är super nervöst men ändå superspännande.
    Hade mitt sista Ultraljud den 29 oktober och då fick jag reda på att de är en liten kille som ligger och gosar inne i min mage. Så nu väntar jag bara på att min lille prins ska komma ut så jag får hålla i honom. <3

• Malmölita

Kul att ni bestämt tid för fika. Jag kommer om jag har möjlighet! Verkar som vi kan komma hem i slutet på nästa vecka... Kul att se att d ytterligare tillkommer personer i tråden

• nyårsbebis10

Hej Kaarro!

Då bestämmer vi Bagericaféet 14.00. Det är ju inte så stort så vi får hoppas att det är söndagslugnt. Plats till en vagn är det nog iaf. Ska jag se om vi kan boka? Jag gör en fikalista, håller inte riktigt reda på vem som kan. 

Vad skönt om ni får komma hem Malmölita nästa vecka!! Måste vara så härligt att rå om varandra på hemmaplan.

Vårt Tul gick bra, en medelbebis på knappt 2,2 kg. Var det roligaste ultraljudet tycker jag då vi inte var så nervösa! 

• nyårsbebis10

Fika 21/10 14.00 Bagericaféet, Gustav Adolfstorg

nyårsbebis10 

• eekramaren

Hej tjejer!!!

Kollegan skulle inte du idag till BM eller läkare för din smärta med lite torkat blod?
    Om du var hos läkaren vad sa han? var det slem proppen?

Var går ni tjejer på vattengympa?

Jag måste bara kolla om vi har något den 21/11 annars är jag oxå gärna på.

Svar på tråden Malmö BF 2010