• Jennie1987

Pergo dubbelkur

Igår kom mensen som ett brev på posten!
    Cykeldag 30, så det får jag väl vara nöjd med?

Har ätit en enkelkur Pergotime, och denna gången blev det inget :/
    Men! Om ni visste hur glad jag är över denna lilla mens!!
    Jag har inte haft mens sen i Juni 2009, så det känns så skönt att ialla fall något hände efter Pergotime!
    Förstår att det låter jättekonstigt.

Idag är det mensdag 2, så på fredag ska jag börja med dubbelkur Pergotime.
    Får se hur det går.

Är det någon som har lite erfarenheter av dubbelkur?
    Skulle vilja höra hur det går/gått för er!
    Hur har ni mått under och efter kuren? Har ni lyckats ägglossa? Blivit gravida?

Jag fick väldigt mycket biverkningar av enkelkur, så får väl ställa in mig på dubbla biverkningar nu då? ;)
    Men det är det såklart värt!

Skriv nu, alla kloka kvinnor!

• Svar på tråden Pergo dubbelkur
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:36:15 följande:
    Du ligger en dag före mig i allt! Haha, vad roligt att vi är på samma ställe ungefär i vår behandling!Jag har ju VUL på Torsdag, då är det dag 11 för mig :)Hoppas vi får varsitt finfint ägg! :D
    Hoppas gör vi men vi ska nog fasiken ge oss fan på att vi kan lyckas denna gång...för what the hell...alla går o har gått om oss ORDENTLIGT nu ju hahaha=)
    Tummar för oss! vilken tid på torsdag vill du att jag skickar en styrketanke? hehe
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-17 20:45:33 följande:
    Hoppas gör vi men vi ska nog fasiken ge oss fan på att vi kan lyckas denna gång...för what the hell...alla går o har gått om oss ORDENTLIGT nu ju hahaha=)Tummar för oss! vilken tid på torsdag vill du att jag skickar en styrketanke? hehe
    Absolut! Det är vår tur nu!! :)
    Skicka alla dina styrketankar till mig på torsdag 16.20! :)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:53:02 följande:
    Absolut! Det är vår tur nu!! :) Skicka alla dina styrketankar till mig på torsdag 16.20! :)
    d ska jag ABSOLUT göra=) jag tror bannemig att vi går på samma ställe=) Va inne o luskade på din blogg o läste va din läkare heter i förnamn=)
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-17 20:55:01 följande:
    d ska jag ABSOLUT göra=) jag tror bannemig att vi går på samma ställe=) Va inne o luskade på din blogg o läste va din läkare heter i förnamn=)
    Jaså, går du på Mayamottagningen i Jönköping? :)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 20:58:04 följande:
    Jaså, går du på Mayamottagningen i Jönköping? :)
    hahaha japp d gör jag *ler*
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-17 20:59:17 följande:
    hahaha japp d gör jag *ler*
    Ja, då går vi ju till samma! :)
    Hur länge har du gått där?
    Jag började gå dit nu i april, så har inte varit där så mycket än :)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 21:02:43 följande:
    Ja, då går vi ju till samma! :) Hur länge har du gått där?Jag började gå dit nu i april, så har inte varit där så mycket än :)
    *S* samma här..va där den 12:e april första gången=) Detta e så coolt..va e oddsen lixom=)
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-17 21:05:00 följande:
    *S* samma här..va där den 12:e april första gången=) Detta e så coolt..va e oddsen lixom=)
    Ja! Vi är ju på exakt samma ställe i vår behandling och allt! Lite läskigt nästan hur likt det blev :P Hahaha!
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-17 21:13:40 följande:
    Ja! Vi är ju på exakt samma ställe i vår behandling och allt! Lite läskigt nästan hur likt det blev :P Hahaha!
    ja verkligen=) såååå coolt=)
  • kayla23

hahahah roliga ni är men håller med hur stor e oddsen egentligen =D hahaha jennie skickar mina styrketankar kl 16.20 på tors oxå =D hoppas hoppas var o tog blodprov idag hoooooooooppas !!!!!!!! men vrf kommer det biverkningar efter??? hmmm.... styrke kramizzar till er

Svar på tråden Pergo dubbelkur