• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-10 06:40:54 följande:
    Plutten ge mig ett morgonteeeeeeest jag är abstinent!!!!!  Cool
    Testet var samma styrka som igår så jag tänkte inte lägga in något test idag BIM-2... Men kanske i morgon du får se ett nytt test som är starkare.
  • Bellas7

Grattis mimmi till ett lyckat läkarbesök, bra att det blir dubbeldos i pergo oxå så ökar det ju chansen. Och grattis till -10 kg :)

Själv har jag gått ner ett kg nu. Så ingen uppgång överhuvudtaget här. Jag var normalviktig innan graviditen och trodde jag skulle lägga på 30 kg men efter 20 v inget alltså. Men enligt läkaren är det normalt och inget jag behöver vara orolig för, fostrena tar vad de behöver tydligen. Alltid ska det vara något att oroa sig över.

Jag ska hålla tummarna hååårt för massor av plus i tråden.

Togheter vad sa det digitala?

• Together90
    Bellas7 skrev 2011-08-10 16:09:10 följande:
    Grattis mimmi till ett lyckat läkarbesök, bra att det blir dubbeldos i pergo oxå så ökar det ju chansen. Och grattis till -10 kg :)

Själv har jag gått ner ett kg nu. Så ingen uppgång överhuvudtaget här. Jag var normalviktig innan graviditen och trodde jag skulle lägga på 30 kg men efter 20 v inget alltså. Men enligt läkaren är det normalt och inget jag behöver vara orolig för, fostrena tar vad de behöver tydligen. Alltid ska det vara något att oroa sig över.

Jag ska hålla tummarna hååårt för massor av plus i tråden.

Togheter vad sa det digitala?
    Leava - Testet visade 2-3, jag var på BIM igår när jag tog det. Jag vet inte vad det borde vara 4+0 ?
    Kram
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • Bellas7

Ja du är väl då på 4+1 idag och super bra att få 2-3 på det digitala redan så det kommer gå super bra :))

• Together90
    Bellas7 skrev 2011-08-10 16:25:50 följande:
    Ja du är väl då på 4+1 idag och super bra att få 2-3 på det digitala redan så det kommer gå super bra :))
    Mmm  hoppas det tyder på en bra graviditet, skulle bli så lycklig om allt bara ville gå bra denna gång!
    kraaam
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • FruW

Tack tjejer! Har lite blandade känslor inför Ivf, men är glad o tacksam över att få hjälp!

Remissen skickas nu, sen har man 3 mån inom vårdgarantin, då har man ett planeringsmöte, där efter kan det dröja ytterligare ngn månad innan man börjar behandlingen, så kan tänka mig att den startar efter nyår, vilket passar oss perfekt, pga av resan o så... Men nervös för biverkningar, smärta vid ingrepp o så!!

• needtobreathe
    Mimmi, va skönt att karusellen me IVF är igång iallafall! Kanske står du där innan me plus på stickan ändå ;) Om inte så är hjälpen inte långt borta nu!

Massa kramar!
  • FruW

Hoho!! Var är ni?? Ni kan ju inte lämna mig alldeles själv i tråden, då måste jag ju JOBBA!!! usch... ;)

• FruW

Tack sofy, ja jag försöker tänka så. O att det är fånigt av mig att va rädd för smärtan vid äggplock o återföring, går allt som det ska sa ju ngt komma UT också, o det ska visst kunna kännas en del... Har jag hört.. ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3