• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Mimmi, jag har haft PRECIS så varje gång jag blivit gravid. Träningsvärk i bröstmuskeln, typ i den muskeln som går upp mot armhålan. Har funderat varje gång på om jag har burit ngt tungt, men det har alltid visat sig vara en graviditet! Jag har inte känt något alls i bröstvårtan, utan just i den där muskeln.
    SPÄNNANDE!!!!!!

Fjärde gången gillt?
  • FruW

Åhhhh, nu får jag ju upp hoppet!!! Vet inte om jag vågar testa i helgen, sambon är ju borta så har ingen att söka tröst hos...

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-26 11:01:22 följande:
    Åhhhh, nu får jag ju upp hoppet!!! Vet inte om jag vågar testa i helgen, sambon är ju borta så har ingen att söka tröst hos...
    Före bim hade jag inte ont i brösten utan mer på djupet och i armhålan! Jag håller stenhårt här!

Vore bra om du kunde testa före söndag för i morgon behöver jag tummarna! hihi! ;)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-26 12:22:55 följande:
    Tummar för Mimmi!!!

Varför behöver du tummar mct??
    Jag ska pyssla lite, fixa i trädgården... så jobbigt när man har tummen i handflatan! ;)
  • FruW

Åh va fina ni är, tack!!

Dock har det börjat komma små små bruna flytningar, så tror att även jag får sålla mig till er som gör nya försök i september..,

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-26 12:38:35 följande:
    Åh va fina ni är, tack!!

Dock har det börjat komma små små bruna flytningar, så tror att även jag får sålla mig till er som gör nya försök i september..,
    oj vad jag hoppas du har fel...
  • Nikki GBG
    sugarrush skrev 2011-08-26 10:56:12 följande:
    Mimmi, jag har haft PRECIS så varje gång jag blivit gravid. Träningsvärk i bröstmuskeln, typ i den muskeln som går upp mot armhålan. Har funderat varje gång på om jag har burit ngt tungt, men det har alltid visat sig vara en graviditet! Jag har inte känt något alls i bröstvårtan, utan just i den där muskeln.
    SPÄNNANDE!!!!!!
    precis så känns det i mina bröst!! typ öm i den muskeln du beskriver.. bim -1 men inget plus än.. får se i morgon på bim om det är bebis eller biverkning av progesteronkrämen...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3