• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

Hej Tabbs! Jag vet inte ännu, jag hoppas att hon ska ringa på förmiddan men hon sa bara att hon skulle ringa på fredag så jag kanske får vänta länge.... Men en trevlig helg ska det bli iaf, min mamma kommer på besök så vi ska gå på teater imorgon.

Hur är det med dig då? Hoppas du också får en fin helg  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • plutten02
    Tabbs2 skrev 2011-10-14 09:51:59 följande:
    Hej!

Havsklippan hur går det? Hur såg gårdagens prov ut? Tänker på dig o hoppas allt blir bra...
    Tror förresten att det var cederträ jag tänkte på:) o jag kan varmt rekommendera akupunktur (och kinesiska örter som jag får) hyn o hår e bättre, piggare, mindre huvudvärk osv...så även om det inte gör det som jag gick ditt för i första hand (att förhindra MF) så mår jag såå mkt bättre av det...

Plutten- testat än??

Fröken Kaos- gick det bra med blodprov?

Together- hur går det?

Alla ni andra:) hoppas ni får en fin fin helg!
    Yes men inget streck ännu...
    Så jag ger nog upp hoppet.

P:S skrev med min kompis familjeliv innan. Så får hoppas att dom tar bort det Glad
  • plutten02

Någo som haft symtom som att varit kass i magen innan bim.

Har sånt illamående idag, men morgonen var jag också dålig i magen. Men sen inget mer. Brösten värker till och från.
    Även i morse så fick jag sån yrsel och kallsvettig.

• Dag och natt

Jag har fått besked nu, läkaren har precis ringt och meddelat att hcg-nivån gått ned nu och att hon tycker att allt pekar på att jag har utomkveds så de vill ha fortsatt koll på mig. Ska dit och lämna blodprov igen på torsdag nästa vecka. Plötsligt kändes min kropp väldigt tung. Ville att det bara skulle vara missfall, tänk om nåt händer nu så det aldrig funkar att bli gravid igen.

plutten02: Jag brukar alltid bli dålig i magen innan bim Men hoppas att dina andra symtom pekar åt ett plus!

• FruW

Stor kram havsklippan!! Hoppas det löser sig fort o på bästa vis! Har ingen erfarenhet av utomkveds, är det bra att hcg gått ner?

Tänker på dig vännen!

Själv sitter jag med en stor klump i magen i bara väntar på att telefonen ska ringa..

• Tabbs2

Havsklippan, kroppen kan väl klara av det på egen hand oxå, utan att det ska bli ngt knas nästa gång...jag menar det kan bli ett missfall fast det satt i ledaren så att säga...hoppas i varje fall att det löser sig...OCH även OM det skulle gå på absolut värsta tänkbara sätt och man måste ta bort en äggledare så är det inget hinder för att bli gravid snabbt igen o få en normal graviditet...

mimmi80- varför klump i magen?

Själv så ska jag börja kolla med Äl-test redan i helgen...lite tidigt men det känns nästan som att det redan skulle va på g..men jag vet inte...

• FruW

Har gjort 2 tidiga Vul i v 6+, läkaren har sett en hinnsäck i rätt strl men inte ned säkerhet ngt foster. Har lämnat blod i onsdags i idag för att mäta hcg. Sitter o väntar på att dr ska ringa....

Havsklippan min mamma har fått ta bort en äggstock pga cysta, hon har fått tre barn ändå efter det. Nu menar jag inte ATT dun ena äggledare kommer att ryka, utan mer ge hopp om att det kan gå ändå isåfall

• Dag och natt

mimmi och tabbs, ja läkaren sa att det var bra att hormonerna hade gått ned så jag litar på det. Det kanske talar för att kroppen klarar av att sköta detta själv utan att operation eller cellgifter behövs. Hoppas det iaf. Jag vet inte heller så mycket om utomkveds, har inte velat läsa för mycket om det fram till nu, men det kommer. Jag hoppas ju att vi kan få levande barn någon gång i framtiden - fan vad hemskt det vore annars.

• Tabbs2

Havsklippan- håller tummar nu att det ska gå o rätt håll...KLART att ni kommer få levande barn ngn gång!!

mimmi80- håller tummarna o hoppas för dig oxå... det kan ju bara ha varit för tidigt..hoppas på det...hur känner du dig? gjort gravtest som visar starkare eller svagare?

kram på er

• FruW

Tack! Gjorde mitt senaste gravtest i onsdags, det var nästan svart, så det har bara blivit starkare. Har inga direkta symptom, vilket gör mig mer orolig..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3